آبادان؛

ناامید شدن دشمنان با اقتدار نظامی اسلام

دشمنان را باید با اقتدار نظامی ناامید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا جز شکست و افتضاح چیز دیگری ندارد، گفت: کسانی که برخلاف اقتدار نظامی بحث می‌کنند، ساده‌لوح هستند و با اقتدار نظامی باید دشمنان را ناامید کرد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اطاعت تام، باید محبت منحصر به محبوب باشد، افزود: اگر انسان محبتش نسبت به خداوند و اهل‌بیت کامل باشد، دل آن در تمام ابعاد به نور ولایت می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شهیدان، افتخاری برای نظام اسلامی هستند، گفت: در رابطه با دفاع مقدس بحث‌های زیادی انجام شده است، اما الحق و انصاف، دفاع مقدس سند افتخار ایران اسلامی و جوانان، جانبازان، شهدا، آزادگان و... است.

امام جمعه خرمشهر افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس، یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم، عراق آن زمان در حال جنگ نیابتی بود و بالغ بر 80 کشور از او پشتیبانی می‌کردند، اکنون هم در منطقه و در محور مقاومت، بالغ بر 80 کشور با مقاومت در حال نبرد هستند.

وی گفت: در 200 سال قبل، چون که اقتدار نظامی نداشتیم در قالب مذاکره و دو عهد‌نامه ننگین، بخش عظیمی از کشور ما به دست دشمنان افتاد و این به دلیل عدم توانایی اقتدار نظامی بود، بعضی‌ها اکنون، اگر به حساب خیانتشان نیاوریم، از روی ساده‌لوحی مباحث ضد توانایی نظامی را مطرح می‌کنند.

موسوی افزود: کشور ایران که در 10 سال اخیر، از طرف استکبار جهانی و نظام سلطه، مورد تهدید قرار گرفته است و اکنون در هر کجا ناامنی باشد، یک طرف آن آمریکا قرار گرفته است.

امام جمعه خرمشهر گفت: آن چیزی که توانست سایه جنگ را از سر ایران اسلامی دور کند برجام نیست، برجام اگر خاصیتی داشت، برای خود خاصیتی می‌آورد، که اکنون با کمال تاسف دست گدایی دراز شده است، چرا باید همچنان پول و دلارهای ما را سوار هواپیما کنند.

وی افزود: اگر دولت ژاپن و آلمان در اقتصاد به درجه‌ای رسیده‌اند، به دلیل تعطیلی بحث نظامی آنها نیست، بلکه به علت سخت‌کوشی، مدیران و برنامه‌ریزی‌های عالمانه است و اگر امروز مسؤولان ما توان اقتصادی ندارند، لازم نیست که مباحث نظامی را به چالش بکشند.

موسوی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا، جز شکست و افتضاح چیزی نخواهد داشت، گفت: اگر بخواهیم کشور ما در برابر تکان‌های بین‌المللی استقامت داشته باشد، باید در تمام ابعاد توان دفاعی را داشته باشیم و ما باید دشمن را ناامید کنیم، که این در سایه توان نظامی است.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه اگر اقتدار نظامی برچیده شود، کشورهای میکروسکوپی به ما چشم طمع خواهند داشت، افزود: اگر اکنون به عنوان محور منطقه و فرا منطقه هستیم و دشمنان جرات نگاه چپ را به ما ندارد، در سایه اقتدار نظامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.