ایلام؛

تقویت روحیه جهادی در جوانان

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان بر لزوم تقویت روحیه جهادی در جوانان این مرز و بوم تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار سیدصادق حسینی اعلام کرد : در طول جنگ دفاع مقدس پزشکان ما فیلیپینی، پاکستانی و بنگلادشی در رشته عمومی به مداوای مردم می‌پرداختند اما در همان دوران فرزندان ایران اسلامی در دو سنگر علم و جهاد به مبارزه پرداختند تا جایی که امروز در این بخش همانند دیگر زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی گفت: روحیه جهادی در بین جوانان‌، دانشجویان و مردم وجود دارد و ما شاهد آن هستیم که گروه‌های جهادی از استان‌های خوش آب و هوا به مناطق مرزی سفر می‌کنند و با بدترین وضعیت در ساخت مدرسه و  خانه در مناطق محروم در تلاش هستند و این یعنی جوانان ما این روحیه را حفظ کرده‌اند.

وی تاکید کرد : اگر ما توانستیم خیبر را بسازیم و 40 کیلومتر از اروند عبور کنیم این روحیه را اکنون به جوانان منتقل کنیم چرا که اگر با این روحیه به اقتصادمان بپرداریم قطعا نتیجه دلخواه خواهیم گرفت.

حسینی اظهار کرد: همان گونه که در فناوری موشک، فضا و نیز سدسازی در جهان نمونه هستیم اکنون می‌توانیم کارهای مفیدی را در حوزه اقتصادی انجام دهیم.
 
حسینی اضافه کرد: باید در ابعاد آموزشی، اقتصادی و فرهنگی این روحیه جهادی را به جوانان منتقل کنیم تا بتوان در مسیر انقلاب گام‌های بلند و ارزشمندی را برداریم.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.