زاهدان؛

پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دکتر موسی بهلولی رئیس دانشگاه زابل با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، متن کامل این پیام بدین شرح است:

سلام و درود خداوند بر شیر مردان حمله‌های فتح و ظفر، و سلام و درود بر پهلوانان عملیات نصر و کربلای چهار و پنج که با عزت بساط خویش از گیتی برچیدند و رفتند و درود خداوند بر راد مردان جنگ تحمیلی که گذشتند از دنیای‌شان تا با کوله‌باری سبک راه آخرت در پیش گیرند.

سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه سروقامتانی است که دلاورانه برای برپا نگه‌داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند و جان خود را ارزانی میهن اسلامی داشتند. 

روزی است که صبر و استقامت شیرزنان و شیر مردان ایرانی را در خود جای داد.

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است.

بر ما دانشگاهیان است که در چنین هفته‌ای بار دیگر به واکاوی ژرفای اندیشه و اعتقاد شهدای عزیز و جانبازان ایثارگر و آزاده‌های سرافراز پرداخته و با بازنگری در وظایف و مسئولیت‌های‌مان و در آمیختن علم و دانش با مضامین و فرامین مقام معظم رهبری برعزم خود در راستای استقلال، آزادی و توسعه وطن عزیزمان به مراتب بیفزائیم و خود را وقف خدمت صادقانه به مردم و سرزمین مقدس‌مان بنمائیم، که جهاد ما در قبال میهن اسلامی‌مان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گزار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی، این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران و بویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جهادگران، فرماندهان و اعضای سپاه‌، ارتش و بسیج تبریک عرض نموده، سعادت، سربلندی و پیروزی ایشان و یکایک مردم ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار