اصفهان؛

بی آبی بلای جان صنایع شهرضا شده است

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در حال حاضر صنایع شهرضا با مشکل بی آبی شدید مواجه هستند و شرکت شهرکهای صنعتی شهرستان برای مقابله با این وضعیت باید به مسئولان شهرستان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: باید از ظرفیت و توان مردم در حل تمامی مشکلات استفاده کنیم، مسئولان باید به مردم اعتماد و از توان آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم یار و یاور مسئولان باشند تمامی مشکلات برطرف می‌شود، مسئولان باید خودرأیی را کنار گذاشته و به مردم تکیه کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بیکاری بدترین معضل اجتماعی است، همه روزه تعداد زیادی از افراد برای این مشکل به دفتر نماینده مردم مراجعه می‌کنند، باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنیم و احیا و رونق صنایع بهترین راه آن است.

محمودی اذعان کرد: متأسفانه در حال حاضر صنایع شهرضا با مشکل بی آبی شدید مواجه هستند و شرکت شهرکهای صنعتی شهرستان برای مقابله با این وضعیت باید به مسئولان شهرستان کمک کند.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران این شهرستان اظهار کرد: زمانی که یکی از مسئولان ارشد ملی برای حضور در شهرستان دعوت می‌شود، مدیر دستگاه مربوطه باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.