اصفهان؛

تعیین جایزه برای ثبت‌نام «اینترنتی» در سرشماری نفوس و مسکن

افرادی که از سوم مهر‌ماه با مراجعه به سایت سرشماری، اطلاعات خود را به صورت اینترنتی و دقیق وارد کنند، جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون فنی طرح سرشماری نفوس و مسکن سمیرم از شروع سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از سوم تا بیست و چهارم مهرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: افراد برای ثبت‌نام به سایت www.sarshomari95.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سایت به طور دقیق وارد کنند.

هادی محرابی تصریح کرد: برای تکمیل فرم اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی و تاریخ تولد تمام اعضای خانوار، تحصیلات، اشتغال و در بخش مسکن نیز سوالاتی از قبیل نوع مالکیت، سن ساخت، نوع مصالح، شهری و یا روستایی بودن و کد پستی طرح شده است.

معاون فنی طرح سرشماری نفوس و مسکن سمیرم افزود: پس از تکمیل پرسشنامه و تأیید نهایی عددی با عنوان «کدآماری» به تلفن همراه سرپرست خانوار پیامک می‌شود که این کد تا زمان مراجعه مامور سرشماری باید نگه داشته شود.

وی ادامه داد:  افرادی که به شکل اینترنتی اطلاعات خود را ثبت می‌کنند، زمان حضور مأمور سرشماری درب منازل آنان کد رهگیری را تحویل مأمور سرشماری ‌دهند.

محرابی با بیان اینکه اطلاعات سرشماری محرمانه است، گفت: اطلاعات سرشماری پایه و مبنای برنامه‌ریزی است و با ارائه آمار دقیق توسط مردم قطعاً برنامه‌ریزی و تصمیمات دقیق‌تر و بهتری توسط مسؤولان نظام و دولتی اتخاذ خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی، اذعان کرد: مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی کمک ارزشمندی برای کاهش هزینه این طرح ملی و تسریع در اجرای بهینه آن خواهد کرد.

معاون فنی طرح سرشماری نفوس و مسکن سمیرم خاطرنشان کرد: جوایزی نیز برای افرادی که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
بسیار عالی