رشت؛

بازدید معاون وزیر از محورهای ارتباطی شهرهای رودسر ، لاهیجان

مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد :محفوظی معاون وزیر راه وشهرسازی امروز در سفر خود به گیلان از تقاطع غیر همسطح کمربندی لاهیجان، تعریض محورلاهیجان به سیاهکل وجاده شلمان به املش بازدید کرد.

 به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان گفت: بر لزوم تعریض وتکمیل پروژه های در دست احداث تاکید و با اشاره به پروژ اجرای کنار گذر شلمان به املش یکی از این پروژه هاست که2.5 کیلومتر در حال اجراست و50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازدید معاون وزیر از محورهای ارتباطی شهرهای رودسر ، لاهیجان
وی افزود:پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان که بخاطر کمبود اعتبار پیشرفت فیزیکی نداشته وقرار است روی این پروژه مهندسی ارزش صوت گیرد.
 
خاوری با بیان اینکه اعتبار کافی برای اجرایی شدن پروژه هااختصاص نیافته خاطر نشان کرد:در صورت تامین به موقع اعتبار روند اجرایی شدن پروژه ها تسریع می شود.

بازدید معاون وزیر از محورهای ارتباطی شهرهای رودسر ، لاهیجان

وی از رفع نقاط پر تصادف در محور سیاهکل به لاهیجان خبر داد وگفت : عملیات اجرای ایمنی این محور درحال انجام است، در شهر آستانه نیز چهار خطه محور استانه به کیاشهر انجام شده وپل کابلی این شهر نیز با پیشرفت فیزیکی 50 در صد در حال انجام است که قرار است اعتبار آن از محل اسناد خزانه تامین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، چهار خطه باز کیا گوراب به سیاهکل به طول1200 متر از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 خاوری توزیع ترافیک وتسهیل وتسریع در ترافیک عبوری،ایجاد ارتباط مستقیم سیاهکل به رشت ولاهیجان به سیاهکل ،حذف دوربرگردانهای همسطح پرحادثه،افزایش ایمنی حرکات ترافیکی ،کاهش تصادفات وکاهش مصرف سوخت را ازمهمترین مزیتهای احداث این تقاطع برشمرد.

بازدید معاون وزیر از محورهای ارتباطی شهرهای رودسر ، لاهیجان

وی با اشاره به وجودمناطق سیاحتی وگردشگری درگیلان خاطر نشان کرد: شرایط آب وهوایی گیلان ودارابودن جاذبه های بکر طبیعی باعث افزایش گردشگر می شود که این امر لزوم داشتن راههای ارتباطی مناسب را دوچندان می کند.

راه وشهرسازی گیلان تکمیل وتعریض جاده شلمان به املش را یکی دیگر از مهمترین پروژه های شرق گیلان عنوان کرد وگفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام میباشد.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.