تقدیر از کودکان هنرمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار کودکان زیادی از سراسر جهان شرکت داشتند. گفتنی است در این جشنواره از دویست اثر برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیما رضایی رئیس جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار، در دومین افتتاحیه این جشنواره، عصر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت:‌ برپایی این جشنواره به خاطر کودکان خوب کشورمان است. برگزاری این برنامه ها کار بسیار سخت و مسئولیت سنگینی است اما هدف ما رقابت نیست.

وی افزود: این کار بسیار حرفه ای توسط حامیان مالی، داوران، کودکان و والدین آنها به صورت داوطلبانه انجام شده است.

تقدیر از کودکان هنرمند در کانون فکری کودکان و نوجوانان

رضایی اظهار داشت: امسال در بیش از 40 کشور این جشنواره برگزار می شود. کودکان زیادی از سراسر جهان عکس ها و تصاویر خود را از  نمایشگاه هایشان به این جشنواره ارسال کردند.

تقدیر از کودکان هنرمند در کانون فکری کودکان و نوجوانان

رئیس جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار ابراز داشت: 130 اثر از 24 کشور دنیا برا ما ارسال شده است. هفته آینده در مجارستان از سه نفر برتر این جشنواره تقدیر خواهد شد.

تقدیر از کودکان هنرمند در کانون فکری کودکان و نوجوانان

وی یادآور شد: میزبان سال آینده این جشنواره رومانی و در سال 2018 بن آلمان است. ما امیدواریم در سال 2020 مجددا میزبان این جشنواره باشیم.

گفتنی است؛ در این جشنواره از دویست اثر برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.