اصفهان؛

کل ظرفیت گردشگری در شهرستان نطنز 500 تخت است

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: اوضاع اقامتی شهرستان‌ها چندان مناسب نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی صالح درخشان امروز در افتتاحیه دهمین جشنواره انار بادرود که در مجتمع فرهنگی هنری بادرود برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع) و همچنین آغاز دهمین سال جشنواره انار، اظهار کرد: حرکت ارزشمند شورای شهر و شهردار بادرود برای برپایی چنین جشنواره‌هایی قابل‌ تقدیر است و باید چنین جشنواره‌هایی با هدف معرفی ظرفیت گردشگری تقویت شود.

وی افزود: باید با برگزاری چنین جشنواره هایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت هر منطقه و شهر، از ظرفیت های موجود استفاده شود.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: وجود امامزادگان واجب‌التعظیم آقا علی عباس و شاهزاده محمد در بادرود نشانه این است که ما می‌توانیم در این منطقه از لحاظ گردشگری کارهای خوبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه کل ظرفیت گردشگری در شهرستان نطنز 500 تخت است، بیان کرد: گزارش‌ها از اوضاع اقامتی شهرستان‌ها چندان مناسب نیست.

درخشان خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مباحث گردشگری‌، امروز بحث گردشگری کشاورزی است و در صنعت گردشگری امروز بحث مقابله با سوخت‌های ناپاک و ... هم مطرح است، وقتی همه موانع گردشگری برطرف شود و به این قضیه توجه شود، جوانان بیکار نخواهیم نداشت.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از مردم بادرود خواست یاور مسؤولان در برگزاری بهتر جشنواره‌هایی از این‌ دست باشند و گفت: با همین جشنواره‌ها می‌توانیم فرهنگ اصیل ایرانی را به همگان بشناسیم و قدردان داشته‌های خود باشیم، معتقدم این کار بسیار زیباست و حضور لباس محلی و آواها ارزشمند است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.