نظافتی :

۱۸۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند/ تا‌ امروز ثبت‌نام ۳۰ هزار در سامانه قطعی شده است

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا به حال ۱۸۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۳۰ هزار نفر ثبت نام خود را کامل کرده و هزینه مربوط به روادید را نیز واریز کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا به حال 180 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 30 هزار نفر ثبت نام خود را کامل کرده و وجوه ویزا را نیز واریز کرده اند.

وی ادامه داد: از هفته آینده صدور ویزا در کنسولگری عراق در تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز آغاز می شود، ولی هنوز پایگاه های موقتی که قرار بود از سوی عراق در ایران دایر شده و اقدام به صدور روادید کنند، برپا نشده است و به احتمال زیاد تا 2 هفته آینده نیز این مهم محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پایین بودن تقاضا برای صدور روادید در روزهای اولیه، 4 کنسولگری عراق در ایران امکان پاسخگویی به همه درخواست ها را دارند، ولی به تبع هر چه به زمان پیاده روی اربعین نزدیک می شویم، این مسئله زمان بر خواهد بود از این رو پایگاه های موقت عراق برای این امر که قرار بود از اول مهر ماه در کشور دایر شود، به زودی دایر خواهند شد.

منبع: نسیم آنلاین

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.