ارومیه؛

قدرت بازدارندگی امروز ایران در حد کمال است

استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز قدرت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران به حد کمال خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت در آئین رژه نیروهای مسلح در ارومیه افزود: امروز نیروهای مسلح کشورمان قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارند که در کنار آن باید قدرت اقتصادی خود را نیز افزایش دهیم تا زمینه ارتقای اقتدار کشور فراهم شود.

وی اضافه کرد: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند و حضور مردمی در کنار اقتدار نظامی موجب شده تا توطئه های دشمنان همواره خنثی شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی و آزادگی در بین آحاد مردم به ویژه در بین جوانان عزیز ایران اسلامی روز به روز بیشتر ترویج یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز امنیتی که در کشورمان به وجود آمده، مدیون خون شهدا همچون شهیدان باکری ها و امینی ها و رشادتهای رزمندگان اسلامی بوده است، گفت: امروز آنچه که ما در کشور مقتدرمان به آن می بالیم، جانفشانی رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و مردم در دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی افزود: امروز جوانان مومن در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده هستند تا آخرین قطره خون خود از اسلام و انقلاب اسلامی حفاظت کنند.

وی اضافه کرد: وجود جوانان با ایمان و غیرتمند ایران اسلامی در بدنه نیروهای مسلح به عنوان یک مولفه فراوان دیده می شود که سرنوشت آینده جنگهای نرم و سخت را تعیین خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز تبعیت از ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا امن ترین کشور در جهان هستیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما آماده هستند تا از دست آوردهای انقلاب اسلامی به خوبی حفاظت کنند.

در پایان این مراسم، نیروهای مسلح از مقابل تمثال حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.