مهاباد؛

کمک پنج میلیارد ریالی خیرین به بخش سلامت بوکان

خیرین بوکانی تاکنون پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش سلامت این شهرستان هزینه کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول اجرایی شورای خیرین سلامت شهرستان بوکان گفت : شورای خیرین سلامت این شهرستان پیشگام عرصه سلامت در استان آذربایجان غربی است و از آغاز فعالیت از سال 92 تاکنون پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به بخش سلامت بوکان کمک کرده اند.

رشید ایلخانی زاده در نخستین همایش خیرین سلامت شهرستان بوکان افزود : شورای خیرین سلامت با توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امور سلامت به مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را اعلام برنامه های آینده شورای خیرین سلامت عنوان کرد و اظهار داشت : طبق برنامه های در دست اجرا ، قرار است علاوه بر کمک به شبکه بهداشت و درمان بوکان در ساخت فضاهای فیزیکی ، به بیماران نیازمند هم کمک شود.

ایلخانی زاده افزود : ساختمان مرکز تصویربرداری و بخش دیالیز بیمارستان شهید قلی پور بوکان و ساختمان مرکز بهداشت شماره هشت شهری را خیرین ساخته اند و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد : شورای خیرین سلامت بوکان در نظر دارد به یاری بیماران بی بضاعتی بپردازد که توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارد.

مسئول اجرایی شورای خیرین سلامت شهرستان بوکان بیان کرد : در ماههای آینده شورای خیرین سلامت با تاسیس موسسه ای برای جمع آوری کمک های مردمی ، تلاش خواهد کرد به بیماران نیازمند و کم توان بیشتر کمک کند.

مجمع خیرین سلامت شهرستان بوکان 252 نفر عضو دارد.

برچسب ها: کمک ، پنج ، میلیاردی ، خیرین ، بخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.