کرمانشاه؛

نیروی انسانی توانمند سرمایه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: تحول در ساختار اداری با تربیت نیروی انسانی توانمند و ارائه آموزش های علمی به پرسنل حاصل می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی افزود: عزت و آبروز امروز ایران اسلامی بواسطه ایثارگری ها و فداکارهای رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس حاصل شده لذا همه وظیفه داریم که که در راستای حفظ میراث ارزشمند سال های دفاع مقدس کوشش نمائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تربیت و آموزش نیروی انسانی را مولفه ای بسیار مهم برای تحول و پویایی در ساختار اداری عنوان کرد و افزود : وظیفه مدیران توانمند سازی و ارتقای زمینه های فکری پرسنل با ارائه آموزش های راهبردی و علمی است.

رحیمی ادامه داد:سرمایه های موجود در سازمان ها، ساختمان و توسعه فیزیکی مراکز اداری نیست بلکه نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده سرمایه یک مجموعه محسوب می شود که با فکر، توان و تلاش خود می تواند موجبات پویایی و بالندگی سازمان مرتبط خود را که در توسعه جامعه نیز موثر است، فراهم آورد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با ارائه آموزش های مستمر و اثربخش قادر خواهیم بود که ضمن کادر سازی،  بهترین و کارآمدترین مدیران را برای آینده تربیت کنیم.

رحیمی گفت:انتظار داریم که در بحث تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی یک کار ماندگار و اثربخش صورت گیرد تا برای سالیان سال مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار