همدان؛

خرید تضمینی 531 هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان همدانی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 از خرید تضمینی 531 هزار تن گندم به شکل تضمینی به ارزش 6 هزار و 766 میلیارد ریال از کشاورزان خبر داد.

خرید تضمینی 531 هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان همدانی


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا رنجبرضرابی اظهار داشت: مبلغ 3 هزار و 78 میلیارد ریال معادل 45 درصد از مطالبات با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت شده که مابقی آن نیز به مرور پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پایان فصل خرید سال گذشته 307 هزار تن گندم خریداری شده بود، افزود: امسال 531 هزار تن از این محصول از گندمکاران خریداری شده که نسبت به خرید سال گذشته، بیش از 220 هزار تن معادل 73 درصد افزایش یافته است.

رنبرضرابی از پرداخت 45 درصد از مطالبات گندمکاران در همدان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 45 درصد از مطالبات کشاورزان بابت تحویل تضمینی گندم در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مانده مطالبات گندم‌‌های خریداری شده با اولویت تحویل گندم به مراکز خرید شرکت در سراسر کشور به مرور پرداخت میشود، تصریح کرد: شهرستان‌های کبودراهنگ و رزن در خرید گندم پیشرو بوده‌اند.

رنجبرضرابی خاطرنشان کرد: در مراکز خرید شهرستان کبودراهنگ 152 هزار تن و شهرستان رزن 144 هزار تن گندم خریداری شده است.

وی بیان کرد: بیش از 530 هزار تن گندم توسط 60 مرکز خرید مستقر در سراسر استان و در قالب بیش از 66 هزار محموله از کشاورزان تحویل و در مراکز استاندارد نگهداری گندم، ذخیره‌سازی شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 افزود: خرید تضمینی گندم هم‌اکنون توسط یک مرکز خرید در سطح استان ادامه دارد و در صورتی که کشاورزی هنوز گندم خود را به مراکز تحویل نداده، می‌تواند به سیلوی شهید مفتح مراجعه کند

انتهای پیام/د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.