زاهدان؛

اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت در سیستان و بلوچستان

فیلم‌های جشنواره مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان اکران می‌شود. دبیر اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در استان سیستان و بلوچستان گفت: فیلم‌های جشنواره

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط شبکه اکران مردمی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اکران می‌شود.

ابوالفضل کیخا افزود: فیلم‌های جشنواره مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط شبکه اکران مردمی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اکران می‌شود.
دبیر اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود و در هر محلی امکانپذیر است، بیان کرد: اکران فیلم‌ها بیشتر در مکان‌هایی از جمله مساجد، منازل شهدا، مدارس، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌ها انجام می‌شود.
وی گفت: فیلم‌هایی که توسط جشنواره مردمی فیلم عمار به مخاطبان ارائه می‌شود در قالب فیلم‌های ارزشی و انقلابی است و جشنواره تلاش کرده فضاهای عمومی را جهت اکران فیلم‌ها برگزیند.
کیخا با دعوت از مردم سیستان و بلوچستان به پیوستن به شبکه اکران مردمی این استان گفت: همه مردم و به ویژه جوانان استان می‌توانند با پیوستن به شبکه اکران مردمی جشنواره عمار به نشر مبانی انقلاب اسلامی از طریق فیلم و مستند کمک کنند.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار