حمدی نژاد: بردیم اما به داوری معترضم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: احمد صالحی به راحتی از کنار 2 پنالتی مسلم نفت گذشت.

وحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی نفت تهران مقابل ماشین سازی، بیان کرد: خدا را شاکرم که با دست پر از این بازی سخت بیرون آمدیم. بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه با برتری مقابل ماشین سازی در جمع سه تیم بالای جدول قرار گرفتیم.

وی افزود: البته من به داوری این بازی معترض هستم. وی خیلی راحت از کنار 2 پنالتی نفت گذشت و اجازه نداد تا با اختلاف گل بیشتری ماشین سازی را شکست دهیم. پنالتی هم که به ضرر تیم ما گرفت، کاملا اشتباه بود.

حمدی نژاد درمورد اعتراض بازیکنان ماشین سازی به کیفیت زمین ورزشگاه تختی، گفت: درمورد کیفیت چمن ورزشگاه تختی به بازیکنان ماشین سازی حق می دهم. واقعا زمین افتضاح بود و نتوانستیم فوتبال خوبی را روی زمین نمایش دهیم.

کاپیتان دوم تیم نفت تهران درباره آسیب دیدگی خود، اظهار کرد: آسیب دیدگی ام با تلاش پزشکان برطرف شده و در ادامه لیگ هم می توانم به تیمم کمک کنم.

مدافع زرد وقرمزپوشان پایتخت درخصوص تاثیر تعطیلات لیگ بر کیفیت تیم ها، تصریح کرد: باید قبول کرد که تعطیلات مداوم لیگ، به ضرر تیم ها است. در وقفه بازی ها باید بدنسازی مجدد کنیم و این موضوع در کیفیت تیم ها تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار