ارومیه؛

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

سید جلیل موسوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی

طلب علم یکی از ویژگی های انسان و با دیدی عمیق تر، وجه تمایز او با حیوانات است. ما انسان ها در تمام مراحل زندگی به سلاح علم و آگاهی نیازمندیم تا به کمک آن، سربازان جهل و نادانی را از پا درآوریم و مسیر خود را به طرف هدف صحیح و سالم بپیماییم.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک عرض می نمایم ؛ انشاالله دانشجویان ارجمند قدر این دوران را بدانند و حداکثر بهره را از این سرمایه بی نهایت ارزشمند داشته باشند . شایسته است با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری به سه وظیفه اصلی دانشجویان:1- تحصیل 2-تهذیب 3- ورزش تأکید کنیم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر دانشگاه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. و ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه را محقق سازیم.

نقشه راه ما در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی ، حاکمیت قانون توام با اخلاقیات ، شفافیت و صداقت در رفتار و گفتار ، هماهنگی، همدلی و هم زبانی؛ عنایت به اقدامات کم هزینه و اثرگذار ؛ عدالت در توزیع امکانات و برنامه ها ؛ پرهیز از اقدامات پرهزینه و تشریفاتی با تامین امکانات رفاهی و... تا دانشجویان به جز دغدغه آموزش ، تحصیل و تهذیب دغدغه دیگری نداشته باشند؛ و پاسخ منطقی و شایسته به نیازها و درخواست های منطقی دانشجویان است. ونیز انتظار داریم دانشجویان به عنوان صاحبان فرایند در تمام عرصه ها حضور جدی و پررنگ داشته باشند،انشالله آنکه شایسته و بایسته ملت بزرگ ایران اسلامی فراهم آید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.