ارومیه؛

پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بمناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی 96-95 پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، متن پیام فریدون سیدمصطفوی اینگونه است:

»ن وَالقَلَمِ وَمايَسْطُرُونَ«

دست در دست هم ‌نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

همانا خداوند قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد، انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

بار دیگر شمیم خوش ماه مهر با همه زیبایی هایش به مشام می رسد و پرچم استمرار پایداری و استقامت از راه جویندگی علم در دستان صدها هزار دانش پژوه جلوه خواهد کرد.

تقارن بازگشایی مدارس با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که منبعث از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی می باشد، یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان غیوری است که در همین کلاس ها درس عزّت، شهامت، شجاعت و ولایتمداری آموختند و با دفاع از دین و میهن اسلامی، عزیزترین سرمایه و جان خود را فدا کردند و موجب بیداری ملتها و نهضت های آزادی بخش جهان شدند . اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت مقام معظم رهبری می رود تا به اوج قله سعادت فایق آییم.

لذا اینجانب شروع سال تحصیلی جدید و دهه ولایت را به صاحبان علم وخرد به ویژه فرهنگیان گرانقدر، مومن، دلسوز ومتعهد و دانش آموزان عزیز و به همه رهپویان طریق علم ومعنویت، تبریک و تهنیت عرض نموده و یقین دارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های کیفیت بخشی و ارتقای جایگاه فرهنگیان در چهارمین سال فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش خواهد شد .

امیدواریم در سایه الطاف حضرت حق با جهت گیری‌های عقلانی، همراهی اولیا و مربیان و مشارکت مردم استان در امور آموزش و پرورش و اهتمام معلمان فرزانه، دانش آموزان عزیز با بهره‌مندی ازجریان پویا و نوین آموزش، مسیردانایی و خرد را با موفقیت طی کنند و اثربخشی تعلیم و تربیت در پیشرفت جامعه اسلامی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.