تبریز؛

درخشش دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات ریاضی دانشجویی کشور

تیم دانشجویی دانشگاه تبریز در چهلمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این دوره از مسابقات، تیم دانشجویی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز، به سرپرستی افشین بهمرام، عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه، با کسب یک مدال نقره، توسط سجاد نصیرزاده و یک مدال برنز از سوی آیلار موسوی در بین تیم های 37 دانشگاه کشور مقام ششم تیمی را به دست آوردند.

همین گزارش حاکی است:در این مسابقات تیم دانشجویی دانشگاه تبریز  همچنین جایزه بیشترین پیشرفت را بین دانشگاه‌های کشور در سه سال اخیر کسب و لوح تقدیر دریافت کرد.

یادآور می شود: در این لوح که از سوی محمد علی دهقان، رییس انجمن ریاضی ایران به رییس دانشگاه تبریز اهداء شد، آمده است: ارتقاء رتبه تیم ریاضی دانشگاه تبریز در سه دوره متوالی جز با همت دانشجویان شرکت کننده و تلاش و کوشش همکاران دانشکده ریاضی و مسئولان آن دانشگاه میسر نبوده است. این تیم از رتبه پانزدهم در سال 1393 به رتبه دهم در سال 1394 و رتبه ششم در سال 1395 ارتقاء پیدا کرده است.

 این پیشرفت را به جنابعالی و همکاران دانشکده ریاضی آن دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید است که آن دانشگاه چون گذشته یکی از محورهای پیشرفت جامعه علمی کشور باشد.

لازم به ذکر است:در چهلمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، دانشگاه های شریف، تهران و صنعتی اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم را بدست آوردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار