ارزنده: رئیس فدراسیون دوومیدانی تنها وعده می دهد

نماینده پرش طول کشورمان گفت: رئیس فدراسیون دو و میدانی تنها وعده می دهد پای عمل می رسد به هیچ یک از تعهداتش در قبال ورزشکاران عمل نمی کند.

محمد ارزنده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره وضعیت خود پس از المپیک ریو 2016،بیان کرد: پس از چند روز استراحت تمرینات خود را آغاز کرده ام. البته با توجه به مبلغ پیشنهادی پایین تیم های لیگ دو و میدانی، امسال قصد ندارم در این رقابت ها شرکت کنم.

وی افزود: مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی تنها در اتاق خود نشسته و وعده می دهد. با این وجود پای عمل که می رسد به قول هایش وفا نمی کند. هزینه شرکت در رقابت ای ارزروم ترکیه و بلیت سه میلیون و هشتصد هزار تومانی، بازگشت مربی روسیه و خانواده اش به کشورشان را از جیب دادم اما هیچ یک از مسئولان خم به ابروی مبارک خود نیاوردند که این هزینه ها برعهده فدراسیون است نه ورزشکار.

ارزنده درمورد شرکت نکردن در بازی های ساحلی آسیا، اظهار داشت: برایم جای سوال دارد که رئیس فدراسیون بدون این که صحبتی با من به عنوان نماینده پرش طول ایران در رقابت های المپیک ریو داشته باشد، سبحان طاهرخانی را به بازی های ساحلی اعزام می کند. به نظرم کیهانی از خداحافظی امثال من  خوشحال می شود اما باید بداند که نزدیک به 10 تا 15 سال طول می کشد تا ورزشکارانی از این جنس به عرصه دو ومیدانی وارد شوند.

رکورددار پرش طول کشورمان با اشاره به ناکامی خود در المپیک ریو، تصریح کرد: قبول دارم که نتوانستم در المپیک رکوردخوبی را ثبت کنم اما باید توجه داشت که تنها دلیل این ناکامی، دیراعزام شدنم به ریو بود. ایگور پاگلین مربی من از مسئولان فدراسیون درخواست کرده بود که هشت روز پیش از مسابقات پرش طول به ریو برویم اما رئیس فدراسیون در اقدامی عجیب و غیرقابل باور تنها سه روز پیش از این رقابت من را به برزیل اعزام کرد.

وی درباره نبود مربی باکیفیت پرش طول در ایران، گفت: در ایران مربی پرش خوب نداریم. از طرفی فدراسیون برای حضور مربیان خارجی با کیفیت در کشورمان فقط وعده می دهد. مربی اوکراینی من دلخور بود که چرا مسئولان فدراسیون نتوانسته بودند که هیچ یک از برنامه های وی را عملی کنند و خودش هم تعهداتش را نسبت به من انجام دهد.

نماینده پرش طول ایران در رقابت های المپیک ریو در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه باشگاه ها نتوانسته اند بیشتر مبلغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کنند. با این وجود رئیس فدراسیون به راحتی مجوز حضور مجدد چنین تیم های در لیگ دو و میدانی را صادر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار