قزوین؛

تغيير تاريخ اعزام به خدمت مشمولان داراي مدرک تحصيلي کارداني

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين از تغيير تاريخ اعزام به خدمت مشمولان داراي مدرک تحصيلي کارداني خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ عليرضا عزيزيان گفت: به منظورارائه تسهيلات و خدمات بيشتر به مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها، دوره انتظار براي اعزام به خدمت مشمولان داراي تحصيلات کارداني براساس موافقت ستاد کل نيروهاي مسلح کاهش يافته است و از اين پس تاريخ اعزام اين دسته از مشمولان به نوزدهم هر ماه تغيير می یابد .

وی افزود: تغييرات ذکر شده از مهر ماه اجرا می شود و بر همين اساس مشمولان داراي مدرک کارداني که براي ثبت درخواست اعزام به خدمت خود به دفاترخدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10 ) مراجعه مي کنند، تاريخ اعزام به خدمت آنان براي نوزدهم مهرماه تعيين مي شود.

معاون وظيفه عمومي استان تاکيد کرد: آن دسته از مشمولاني که داراي مدرک تحصيلي کارداني هستند و قبلا برگ آماده به خدمت براي تاريخ هاي اول آبان و اول دي ماه دريافت کرده اند ، چنانچه تمايل دارند زودتر از موعد مقرر به خدمت اعزام شوند، مي توانند براي ثبت درخواست تعجيل در اعزام به خدمت خود براي نوزدهم مهر ماه به دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه کنند .

 سرهنگ عزيزيان افزود: مشمولاني هم که تمايل دارند در همان تاريخ هاي تعيين شده (اول آبان و اول دي ماه امسال ) به خدمت اعزام شوند ،  در زمان مقرر به مراکز آموزش نيروي هاي مسلح اعزام مي شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تغییر ، تاریخ ، اعزام ، خدمت ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.