ایلام؛

جنایات حامیان صدام علیه ملت ایران

نباید جنایات حامیان صدام بویژه آمریکا علیه ملت ایران اسلامی را به بوته فراموشی سپرد و خام توطئه های آنان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمونین (ع) استان اعلام کرد : در جنگ تحمیلی صدام و حامیانش در صدد ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران و به زانو درآوردن کشورمان بودند ولی با حضور حماسی و یکپارچه مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل به اهداف خود نرسیدند.

وی افزود: جنگ هشت ساله از ایران اسلامی، خورشیدی پر فروغ و ابدی ساخت و هنوز هم پس از سال ها که از این جنگ می گذرد روحیه ایثارگری و جهاد در بین مردم و مسئولان کشور حکم فرما و مشهود است.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه اکنون با استفاده از دستاوردها و موفقیت های حاصل از دفاع مقدس دشمن مرعوب مردم این سرزمین شده و در برابر خواسته های ما سر تسلیم فرود آورده است، تثیبت موقعیت کنونی و پیشرفت های بدست آمده را نتیجه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان آن دوران برشمرد.

وی تاکید کرد : بازسازی عملیات عاشورا  که منجر به فتح میمک شد  به مدت سه شب در بوستان چغاسبز، پیاده روی عمومی خانوادگی در روز جمعه، گردهمایی بزرگ بسیجیان، رزمندگان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی با حضور مسئولان کشوری و رونمایی از پنج جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس، برگزاری یادوآره های شهدا در هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان ایلام از دیگر برنامه های این هفته است.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.