کرمانشاه؛

تولد بیش از 14 هزار نوزاد در استان

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه از وقوع ۱۴ هزار و ۵۶۲ فقره ولادت در استان طی ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه از وقوع ۱۴ هزار و ۵۶۲ فقره ولادت در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۴ هزار و ۴۶۷ مورد فوت در استان ثبت شده است.

قبادی در خصوص نام‌های پرمخاطب نوزادان در استان کرمانشاه در ۵ ماهه نخست امسال گفت: در میان اسامی پسران امیرعلی با ۳۲۷ مورد محبوب‌ترین نام بودو سپس محمد با ۲۴۹مورد، امیرعباس با ۲۰۹ مورد، محمدطاها با ۱۸۰ مورد و امیرحسین با ۱۷۷ مورد پرمخاطب‌ترین نام‌های نوزادان پسر بوده است.

وی ادامه داد:در میان اسامی دختران نیز باران با ۳۱۱ مورد، رها با ۱۶۸مورد، فاطمه با ۱۶۶مورد، یسنا با ۱۴۱ مورد و زهرا با۱۴۰ مورد ۵ اسم برتری بودند که در استان والدین برای نوزادان دختر خود انتخاب کرده‌اند.

وی به مقایسه آمار طلاق و ازدواج در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: تا پایان مرداد امسال ۹ هزار و ۳۹ فقره ازدواج و نیز ۲ هزار و ۲۸۸ فقره طلاق در استان رخ داده در حالیکه تا پایان ۵ ماهه نخست سال ۹۴ تعداد ۸ هزار و ۹۲۴ فقره ازدواج و ۲ هزار و ۲۵ فقره طلاق در استان ثبت شده بود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تولد ، بیش ، نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.