کرمانشاه؛

حمایت همه جانبه اداره ورزش از هیات های ورزشی

این اداره کل با هیچ هیاتی مشکل ندارد و بصورت همه جانبه از آنها حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: این اداره کل با هیچ هیاتی مشکل ندارد و بصورت همه جانبه از آنها حمایت می کند.

صابر رحیمی اظهار کرد: هیات های ورزشی به عنوان بخشی مهم از بدنه ورزش وظیفه توسعه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی را دارند و این اداره کل بر این اساس همواره حامی برنامه های توسعه ای آنها بوده است.
وی با اشاره به برگزاری اردوهای ملی و پذیرش مسابقات مختلف کشوری و بین المللی در این استان اظهار کرد: تنها هدف اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از این امر توسعه ورزش و حمایت از هیات های ورزشی در سطح کشور است.
رحیمی در ادامه در خصوص ماده 88 و اجاره اماکن ورزشی به بخش های خصوصی، گفت: در این زمینه این اداره کل و سایر دستگاه‌های مشمول قانون مکلف به اجرای قانون هستند.
وی در خصوص واگذاری استخر شهید اشرفی اصفهانی به بخش خصوصی در قالب ماده 88 نیز گفت: این امر نیز از طریق ماده 88 و بصورت کاملا قانونی صورت گرفته است .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه افزود: ارزیابی کلی اداره کل در خصوص عملکرد هیات شنا استان کرمانشاه در مدت اخیر فعالیت خود مثبت است و این هیات در بخش های مختلف از جمله اعزام به مسابقات کشوری و حضور قهرمانان در تیم های ملی عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.