اردبیل؛

ساماندهی 3 هزار و 200 مدرسه برای سال تحصیلی جدید در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۲ هزار کلاس در قالب ۳۲۰۰ مدرسه در سطح استان اردبیل برای سالتحصیلی جدید ساماندهی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری افزود: پروژه مهر به منظور اجرای اقدامات لازم برای شروع هر چه مناسب‌تر سالتحصیلی جدید در سراسر کشور تعریف شده و تمامی اقدامات و فعالیت‌ها حول محور این موضوع انجام می‌شود که کارگروه‌های مختلفی از جمله کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس و کارگروه سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در زیرمجموعه پروژه مهر تعریف شده است.

وی گفت: کارگروه تبلیغ و اطلاع‌رسانی، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه تأیید صلاحیت در راستای رصد تغییرات نیروی انسانی از جمله دیگر کارگروه‌هایی است که در قالب این پروژه تعریف شده و تمامی فعالیت‌ها در راستای توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پروش و چشم‌انداز در نظر گرفته شده، به انجام می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در سالتحصیلی جدید 229 هزار و 946 دانش‌آموز در سراسر استان اردبیل در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند که برای سالتحصیلی 96-95 ، حدود 12 هزار کلاس درس در قالب 3200 مدرسه در سطح استان اردبیل ساماندهی شده است.

ناصری تصریح کرد: از جمله اهداف تعریف شده برای پروژه مهر، آماده‌سازی مدارس برای سالتحصیلی جدید است که خوشبختانه این کار با سرعت مناسب در استان اردبیل به انجام رسید و یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات فرسوده مدارس استان اردبیل اعتبار تعلق گرفت که تا به امروز 80 درصد آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: امسال 32 مدرسه جدید که به تازگی با کمک اداره کل نوسازی و خیران استان اردبیل احداث شده‌اند در نواحی مختلف استان اردبیل در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که این مدارس شامل 214 کلاس درس بوده و در کنار این موضوع نیز حدود 700 محوطه‌سازی و بهسازی مدارس قدیمی در استان اردبیل اجرا شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 مدرسه تک دانش‌آموز درسطح استان اردبیل وجود دارد، گفت: 19 منطقه آموزشی در استان اردبیل با بهره‌گیری از 19 هزار همکار فرهنگی متولی امر آموزش در استان اردبیل هستند که توزیع عادلانه تجهیزات آموزشی نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف پروژه مهر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، سال ، تحصیلی ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.