پایگاه اینترنتی صهیونیستی: به رسمیت شناختن اسرائیل، گام بعدی عربستان سعودی است

یک پایگاه اینترنتی صهیونیستی از تغییر مواضع رژیم آل سعود به نفع رژیم اشغالگر قدس و کنار گذاشتن دشمنی‌ها خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی صهیونیستی "گلوپس" از تغییرات فراوان به نفع "اسرائیل،" در محافل خاندان حاکم در عربستان خبر داد.

این پایگاه صهیونیستی با انتشار گزارشی دربارۀ گام‌های بلندتر عربستان سعودی در چارچوب نزدیکی بیشتر به رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: «گزارش هایی که اخیرا از این کشور رسیده است نشان دهنده آن است کنار گذاشتن دشمنی با تل آویو، بخشی از برنامه تغییرات گسترده در نظام عربستان است.»

در این گزارش آمده است: یک دیپلمات بازنشسته آمریکایی در دیدار اخیرش از عربستان سعودی، از تغییرات فراوانی به نفع "اسرائیل" در محافل خاندان حاکم در این کشور خبر داد.

گلوپس با اشاره به روابط عربستان با رژیم صهیونیستی نوشت: «عربستانی ها در حال حاضر به طور صریح اعلام می کنند "اسرائیل" را دشمن نمی‌دانند و با وجود خواسته‌هایی که درباره ضرورت تحقق پیشرفت در قضیه فلسطین مطرح می کنند، لحن مواضعشان درباره این موضوع در مقایسه با گذشته سردتر شده است.»

این پایگاه صهیونیست، به رسمیت شناخته شدن این رژیم از سوی عربستان و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت و امارات را دستاورد سیاسی و استراتژیک بزرگی برای تل آویو دانست و تأکید کرد: «نباید از هیچ تلاشی برای اطلاع از امکان تحقق این موضوع دریغ کرد.»
 
گلوپس در گزارش خود نوشت: این تحول باعث تقویت روابط اسرائیل با مصر، اردن، عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد شد. از این رو، میتوان انتظار داشت در آینده نزدیک، شاهد تحولاتی اساسی باشیم که زمینه‌ساز تشکیل جبهه‌ای مشترک با عضویت "عربستان و اسرائیل" به عنوان عناصر اصلی این جبهه، علیه ایران باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
ای خدا لعنت کنه این وهابیها که یه ذره شرف تو وجود اینا نیس ، خنجری که اینا به پشت اسلام و پیغمبر نشوندن ، یهودیها نزدن ، اگه بخاطر درآمدش نبود کعبه رو هم تا حالا خراب کرده بودن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
نیازی به این مارمولک بازی ها نیست ، وقتی وهابیت ، ساخته دست کفتار پیر انگلیس باشد ، توله اش میشود آل یهود سعودی ...

سئوال : عربستان چه وقت دفاع واقعی از فلسطینیهای مظلوم کرده است ؟؟ بعد از کلی تبلیغات ، پولی به محمود عباس میداد که معروف حضور همه جهانیان میباشد .

از زمانیکه گروه کوچک "حزب الله " شیعه لبنانی با حمایت ایران اسلامی ، تو دهن رژیم کودک کش صهیونیست ها زد ، تمام معادلات آمریکا ، انگلیس ، رزِم صهیونیستی و عربستان برهم خورد و بعد از آن مجبور شدند دست خود را در جهان رو کنند ، زیرا اسلام ناب محمدی (ص) " محک " است و هرناپاکی ادعای اسلام کند ، با رسوائی اسرارش هویدا میشود.

خداوند اعتقادات و ایمان و اقتدار ملت و نیروهای مسلح کشور عزیزمان " ایران اسلامی " را روز بری بیشتر و مستحکم تر فرماید که با " وحدت کلمه " هرگونه خطری را با اقتدار کامل از سر کشورمان که ام القرای جهان اسلام است را دفع کنیم ، ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
هیچ حکومتی با ظلم پایدار نمی ماند . سعودی اگه صهیونیست رو به رسمیت نشناسه باید تعجب کرد . تا 20سال دیگه انشااله هیچ کدوم نخواهند بود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
خاك عالم بر سر اين عربستان...اينقده نمي فهمه دشمن درجه يك اسلام و مخصوصا عرب هستن هستن... اه اه....واقعا چقدر اين ها ميتونن نفهم باشن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
ما پیروز خواهیم شد به زودی ....مرگ بر خائن سگ صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! اون که گام اول عربستان بود، گام بعدیش اعلام الحاق به اسرائیله!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
ان شاء الله با هم به جهنم بروند
آخرین اخبار