زاهدان؛

غدیر بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان وبلوچستان در پیامی غدیر را بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و علی‌اوسط هاشمی طی پیامی فرا رسیدن عید غدیر را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: اسلام از او برخاست زمانی که دستان مولا علی(ع) در دست حجت خاتم محمد رسول الله(ص) بود که فرمود: ای خلق آگاه باشید که پروردگار چنین فرمود: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» انتخاب علی(ع) را کمال دین و امام نعمت‌ها دانست پس ای تمام خلق بشر بدانید «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» رمز عید بودن غدیر کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است.

این پیام می‌افزاید: این عید بزرگ امامت و ولایت نشانی برای یافتن راه، گم نکردن مسیر زندگی معنوی و سمت و سوی تقویت اسلام است.

در این پیام آمده است: اینجانبان عید کمال دین، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمومنین(ع) را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران اسلامی بوِیژه مردم شریف و ولایتمدار سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت می‌گوییم و توفیق معرفت به خاندان پاک و مطهر اهل بیت(ع) را با بهره‌گیری از آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی(ره) برای همگان از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنیم.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.