کرمانشاه؛

توجه ویژه به برنامه های هفته پژوهش

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: برگزاری هفته آموزش، پژوهش و فنآوری بهترین فرصت برای سوق دادن ذهن و استعدادهای جوانان به سمت علم و پژوهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی افزود: نظم در امور پیشرفت و سعادت جامعه را به دنبال دارد بنابراین اگر می خواهیم پیشرفت و توسعه داشته باشیم باید این سخن گهربار امیرالمومنین حضرت علی (ع) را همواره مد نظر قرار دهیم.باید علم و پژوهش را به یک باور عمومی در جامعه تبدیل کنیم.

رحیمی گفت: اجرای طرح های پژوهشی و علمی منجر به خلاق شدن ذهن و فکر جوانان می شود بنابراین ضرورت دارد از ابزارها و امکانات مناسبی که در اختیار مسئولین دستگاهای اجرایی است  در راستای این مهم به درستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش را باید به محور خلاقیت و کارآفرینی تبدیل کنیم گفت: در این هفته باید به کار علمی توجه داشته باشیم و از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای رونق بخشیدن بیش از پیش به برنامه های علمی استفاده کنیم.

وی بیان داشت: در جلسه شورای اداری استان سعی خواهیم کرد مباحث مربوط به هفته پژوهش به شکل مناسبی طرح و بیان شود تا تمامی مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی در جریان مهم بودن موضوع و همچنین تکلیف و وظایف خود در جهت برگزاری هر چه بهتر این هفته قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به برنامه های پژوهشی و علمی تاکیدات بسیاری دارند بنابراین همگی وظیفه داریم که در راستای توسعه طرح های علمی و برگزاری میزدگردهای علمی برای بیان و الگو قرار دادن طرح های موفق نهایت اهتمام خود را بکار گیریم.
وی در پایان به آمادگی صداوسیمای مرکز کرمانشاه برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد بسترسازی برای توسعه علم در استان اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها باید برای توسعه و گسترش علم در جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.