معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

وجود بیش از 56 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان

محمدی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۵۶ هزار نفر دانش آموز ۶ تا ۱۶ ساله بازمانده از تحصیل در استان هستند که در چند سال گذشته میزان ۸ هزار و هفتصد نفر شناسایی گردیده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بیان کرد:در ارومیه طبق آمار ثبت احوال از ۱۷۲ هزار و پنصدو چهل و پنج نفر تعداد ۱۶۰ هزارو دویست ونودوشش نفر در کلاس درس حضور دارندو تعداد ۱۲ هزار و دویست و چهل و نه نفر بازمانده از تحصیل می باشد.

وی اظهار داشتما پارسال بدون در نظر گرفتن دانش آموزان پیش دبستانی ۵۴۱ هزار و سیصدو هفتادو هشت نفر دانش آموز در مجموع ۴ هزار و هشتصد و چهل و یک واحد آموزشی و غالب بر ۲۳ هزار و دوازده کلاس در حال تدریس داشتیم و ۳۸ هزار و پانصد کارمند آموزشی و غیر آموزشی با آموزش سروکار داشتند.

محمدی افزود از ۳۶ هزار نفر ۳۳ هزارو چهارصد نفر نیروهای رسمی و پیمانی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و دویست نفر مستقیما سرکلاس در حال خدمت رسانی به دانش آموزان هستند .

وی ادامه داد تعداد ۶۲۲ نفر آموزگار وارد سیستم خواهند شد همچنین۲۹۵ نفر از بازنشستگان تقاضای استمرار کرده و در سیستم باقی ماندند که در کل ۱۲۲۵ نفر جدیدالورود بر سیستم آموزشی می باشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان در مورد ثبت نام از طریق سیستم سناد نیز خاطرنشان کرد ۵۴۱ هزار و پنصد و چهل نفر تا کنون در سیستم سناد ثبت نام نموده اند و این رقم نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده است و پیش بینی می شود قریب به ۱۰ هزار نفر به تعداد دانش آموزان افزوده شود .

وی افزود: همچنین افزایش هزار و پنصد نفر نیز در پایه ابتدایی مشاهده می شود که تا به امروز بالغ بر ۵۹ هزار نفر در پایه ابتدایی ثبت نام نموده اند و ما کلاس درس بدون معلم و دانش آموز نخواهیم داشت.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.