باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

جشنواره انگور از دیدگاه مردم و مسئولین

از عمر جشنواره انگور در ارومیه بیش از 5 روز می گذرد، آیا این جشنواره رضایت مراجعه کنندگان را فراهم کرده است یا نه؟

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این جشنواره با محورهای نقش انگور در اقتصاد کشاورزی، گردشگری، صنعت و کار آفرینی، ارائه طرحهای توجیهی فنی، اقتصادی کشت و صنعت انگور، معرفی تامین سرمایه داخلی و خارجی و حفظ سنتها و توسعه صنعت توریست در دهکده ساحلی چی چست ارومیه در حال برگزاری است اما آیا این جشنواره توانسته است وظیفه خطیر خود در شناسایی این پتانسیل ها را به نحو قابل قبولی ارائه   دهد؟

برگزاری جشنواره هایی همانند جشنواره انگور سبب افزایش تعداد گردشگران به ارومیه شده و حتی برای کسانی که از کشورهای خارجی به دهکده ساحلی چی‌چست وارد می‌شوند بسیار جذاب است.

ستارپور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در حاشیه جشنواره انگور در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گروه مستقر در محل برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره  هر ساله در ارومیه برگزار می شود که امسال خوشبختانه با حضور بی سابقه مردم ومسئولین روبرو شده که این نشان از کیفیت بالای این جشنواره است.

وی افزود : جذب گردشگر در این جشنواره بسیار مناسب است و قصد داریم جشنواره هایی مثل: ( جشنواره گلها – انگور – بیدمشک – عرق گیری گیاهان دارویی ) را در استان گسترش دهیم.

ستارپور در ادامه بیان کرد: استان آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن به 3 کشور خارجی یک فرصت مناسب را در اختیار دارد تا بتواند صنعت کشاورزی و اقتصادی خود را گسترش دهد.

وی در پایان گفت: شورای شهر یک نهاد مردمی است و مردم هم انتظاراتی را از آن دارند و ما هم تلاش می کنیم این انتظارات را برطرف کنیم و موجب گسترش شور و نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه های شاد در بین آنها شویم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.