اردبیل؛

برگزاری جشن عید غدیر در 27 بقعه متبرکه استان اردبیل

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۷ بقعه متبرکه استان اردبیل امشب و فردا میزبان جشن عید غدیر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 27 بقعه متبرکه استان اردبیل امشب و فردا میزبان جشن عید غدیر شده و برنامه‌های مختلفی در قالب این جشن‌های برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که از تمامی مردم دعوت می‌شود که در این جشن‌های شرکت کنند.

وی از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در میدان عالی قاپو، محوطه بیرونی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در ساعت 20 امروز خبر داد و افزود: تجلیل از سادات خادم، برپایی نمایشگاه، مراسم عقد اخوت، راه‌اندازی کاروان‌های شادی، خطبه خوانی، قرائت میثاق نامه ولایی، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی آیینی از جمله برنامه‌های تدارک‌دیده شده برای جشن‌های غدیر در امامزادگان شاخص استان است.

وی با بیان اینکه همایش بانوان ولایی با هدف تبیین جایگاه زن در ولایت‌مداری در 6 بقعه استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: این همایش عصر روز عید غدیر خم برگزار می‌شود که قرائت میثاق نامه ولایی، شعرخوانی آیینی، مدیحه‌سرایی، خطبه‌خوانی و غیره از برنامه‌های این همایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: هدف از این همایش تبیین جایگاه زن در ولایت‌مداری است که در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.