کرمانشاه؛

کمپینی برای حمایت از تولید داخلی

کمپین حمایت از صنایع دستی ایرانی در کرمانشاه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر تبلیغاتی نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: کمپین حمایت از صنایع دستی ایرانی در کرمانشاه راه اندازی  می شود

میلاد تیرانداز گفت: یکی از اصلی ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی به ویژه تولیدات سنتی و صنایع دستی است که در همین راستا کمپینی تشکیل داده ایم که شهروندان کرمانشاه با عضویت و همراهی آن بتوانند در این مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: این کمپین برای حمایت از تولید داخلی و تشویق شهروندان کرمانشاهی به خرید صنایع دستی ایرانی و دلگرمی هنرمندان هنرهای سنتی کشور که به مدت 5 روز مهمان این شهر و دیار هستند، ایجاد شده است.

تیرانداز تصریح کرد: در این کمپین تولیدات هنرمندان صنایع دستی بدون واسطه و با تنوع بالا محصولات در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه به بازدیدکنندگان معرفی می شود تا علاقه مندان به هنرهای سنتی با اطمینان از اصالت اثر هنری محصول را خریداری کنند.

وی افزود: در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه بازارچه ای راه اندازی شده و به هنرمندان صنایع دستی اختصاص یافته تا حضور دلال ها از بین رود و هنرمندان بتوانند با مخاطبان خود، ارتباط مستقیم برقرار کنند.

مدیر تبلیغاتی نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: نباید فراموش کنیم که هنرمند فروشنده نیست و نمی تواند هم به تولید و هم به عرضه آثار خود فکر کند در نتیجه لازم است، کسانی به بازاریابی و شناخت سلیقه مخاطبان بپردازند و حاصل این پژوهش را در اختیار هنرمندان قرار دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کمپین ، حمایت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.