زنجان؛

پرو میزبان تکواندوکاران زنجانی

اعزام تکواندوکاران زنجانی به مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2016

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی سپهری دبیرهیات تکواندوی استان زنجان از اعزام تکواندوکاران زنجانی به مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2016خبر داد وافزود: ابوالفضل خدایی برای اولین باراز سوی فدراسیون جهانی تکواندو به عنوان داور از استان زنجان به مسابقات دعوت شده است.

وی در ادامه افزود: خدایی از داوران بین المللی درجه 2 فدراسیون ج.ا.ا ، مسابقات آسیایی فیلیپین و تورنمنت های بین المللی است و قریب به 5 سال به عنوان رئیس هیات استان و 15سال به عنوان دبیرونایب رئیس در هیئت تکواندوی استان حضور مفید و موثر داشته اند.

دبیر هیات تکواندوبا بیان اینکه این دوره از رقابت ها از تاریخ 9لغایت12مهرماه به میزبانی کشور پرو در قاره امریکای جنوبی برگزار می گردد تصریح کرد: نگار مددخانی به عنوان مربی تیم ملی و سونا رزاقی به عنوان بازیکن به این دوره از رقابت ها اعزام خواهند شد.

علی سپهری در ادامه با اشاره به اینکه ابوالفضل خدایی از شاخص ترین چهره های داوری تکواندو در کشور است و در مسابقات جهانی سال گذشته تنها به دلیل نگذراندن دوره هماهنگی داوران موفق به حضور در این رقابت ها نشد و در سال جاری با گذراندن این دوره در چین از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات جهانی پرو دعوت شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.