اردبیل؛

انتشار 30 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل چاپ و منتشر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی واحد افزود: تاکنون استان اردبیل افتخار میزبانی از 64 شهید گمنام را داشته که در 26 نقطه استان اردبیل تشییع و خاکسپاری شده‌اند.

وی گفت: شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مثال‌زدنی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام انجام دادند که در عرصه کنونی نیز مدافعان حرم راه این شهدا را ادامه داده و برای ترویج و توسعه ارزش‌های اسلام و نظام در خارج از مرزهای کشور با دشمنان مبارزه می‌کنند.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در عرصه دفاع از حرم تاکنون 5 شهید والامقام تقدیم کرده که 3 تن از این شهدای والامقام شهیدان کاویانی، دهقانی و آقایی اهل اردبیل و 2 شهید بزرگوار نیز از شهرستان‌های گرمی و خلخال به درجه رفیع شهادت در راه دفاع از اسلام نائل آمده‌اند.

واحد چاپ و انتشار کتاب در حوزه دفاع مقدس را از برنامه‌های مهم در سطح استان دانست و تصریح کرد: در سال گذشته 30 عنوان کتاب در این حوزه به چاپ رسیده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم انتشار کتاب در حوزه دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا را در استان افزایش داده و از نویسندگان و آثار ارزشمند در این حوزه حمایت کنیم.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به موضوعات کتب چاپ‌شده در سال گذشته در اردبیل اظهار کرد: از 30 عنوان کتاب چاپ شده 6 عنوان در زمینه شعر دفاع مقدس، 8 عنوان پژوهشی، 7 عنوان زندگینامه ایثارگران و جانبازان، 6 عنوان خاطره رزمندگان و 3 عنوان داستان بوده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، انتشار ، کتاب ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.