کرمانشاه؛

وجود تفکر انقلابی در تمام اقشار جامعه

تفکر انقلابی باید در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و در بین همه اقشار جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تفکر انقلابی باید در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و در بین همه اقشار جامعه وجود داشته باشد.

آیت‌الله مصطفی علما گفت: جوانان سرمایه‌های کشور هستند و همان کسانی هستند که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رسانده و جنگ را اداره کردند، لذا باید این سرمایه‌ها حفظ شوند و در این راستا باید با برنامه‌ریزی مناسب حضور آنها را در عرصه‌های مختلف پررنگ‌تر کرد.

آیت‌الله علما گفت: امروز تنها ترس و واهمه آمریکا و دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل انقلابی فکر کردن و در صحنه بودن مردم است و نباید اجازه دهیم این تفکر از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ایجاد اتاق‌های فکر و در حال برنامه‌ریزی بودن و نقشه کشیدن مداوم دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب گفت: برای عقب نماندن باید خود را به روزکنیم، لذا برای جلوگیری از بین رفتن تفکر انقلابی باید ارزش‌های برجسته انقلاب را حفظ کنیم و این کار را باید به‌ویژه در بین نسل جوان انجام داد.

آیت‌الله علما با تاکید بر اهمیت آشنا سازی نسل جوان که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند با ارزش‌های برجسته انقلاب گفت: در این راستا باید کار را از دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها شروع کنیم.

آیت‌الله علما در ادامه از شهدا به عنوان سرمایه‌های نظام یاد کرد و با تاکید بر اینکه با نام و حرکت شهدا می توان خیلی کار کرد گفت: شهدا دایره‌المعارف هستند و باید از آنها استفاده کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار