ارومیه؛

بازدید فرماندارسلماس ازبیمارستان

فرماندار سلماس از بهره‌برداری بیمارستان 220 تخت‌خوابی سلماس طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  مسعود حاجی‌علیلوفرماندارسلماس در بازدید از بیمارستان جدید الاحداث 220 تخت‌خوابی سلماس، گفت: امسال در راستای توسعه فضای بهداشت و درمانی اقدامات قابل توجهی اجرایی شده است که در تلاش برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها هستیم.

حاجی علیلواذعان داشت: این بیمارستان هم اکنون مراجل اجرایی خود را طی می‌کند و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات سال آینده شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای این منظور لازم است اعتبارات به موق تخصیص یابد، خاطرنشان کرد: در صورت به اتمام رسیدن پروژه بیمارستان 220 تخت‌خوابی سلماس، مشکل مردم این شهرستان در بخش درمانی به حداقل میزان خود خواهد رسید.

فرماندارسلماس احداث چهار باب خانه بهداشت در روستاهای سلماس را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: احداث خانه‌های بهداشت به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر در بخش بهداشت و درمان در روستاهای این شهرستان انجام گرفته است.

حاجی علیلو با اشاره به برنامه‌ریزی بلند مدت برای بهبود شاخصه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان سلماس، ادامه داد: برای بهبود وضعیت بهداشت و درمانی سلماس طی سال‌های آینده برنامه‌ریزی خوبی در خصوص افزایش سرانه فضای درمانی و بهداشتی شده است.

وی با بیان اینکه دولت اهتمام جدی برای توسعه فضای بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات مطلوب در این بخش دارد، اظهار داشت: در شهرستان سلماس نیز همت خوبی برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان ایجاد شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.