اهواز؛

تشکیل کمیته ای برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید

فرماندار شهرستان‌ ماهشهر از تشکیل کمیته‌ای برنامه‌ریزی مناسب برای سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،منصور قمر، فرماندار شهرستان‌ ماهشهر در جلسه شورای آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان ماهشهر گفت: با توجه به اینکه منشا سلامت علمی و فرهنگی جامعه، این نهاد است و مشکلات آن متوجه تمام آحاد جامعه است، ضرورت دارد تمام مسؤولان برای رفع مشکلات آن اهتمام ورزند.

وی افزود: اگر مسؤولی در انجام وظایف خود به ویژه در مسائل آموزش‌ و‌ پرورش سهل‌انگاری کند به جهت اهمیت موضوع در واقع خود را فریب داده است.

فرماندار ماهشهر در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات جامعه به ویژه مسائل آموزش‌ و‌ پرورش مستلزم ارائه کاری متفاوت از سوی مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید این موضوع را مدنظر خود قراردهند که دیگر نمی‌توان با روند گذشته در جامعه اثربخش بود بلکه باید با انجام کاری متفاوت و همت جدی گام‌هایی مؤثری برداشت.

قمربا تأکید بر لزوم پیگیری‌های مستمر و ویژه مصوبات شورای آموزش‌ و‌ پرورش، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تمامی مسؤولان باید بدون هیچ‌گونه سهل‌انگاری و اتلاف وقتی با جدیت در اجرایی کردن مصوبات شورا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع‌های پتروشیمی منطقه موظف به ارائه کمک‌های ویژه به آموزش‌و‌پرورش و دانش آموزان بی‌بضاعت هستند، اظهار کرد: به زودی نشستی مشترک با مسؤولان حوزه آموزش و مدیران صنایع پتروشیمی برگزار خواهد شد و اعتباراتی مجزا از اعتبارات شورای راهبردی جهت رفع معضلات آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان جذب خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندر‌ ماهشهر در ادامه از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات آموزش‌ و‌ پرورش و ارتقای سلامت علمی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: علاوه بر جذب کمک‌های نقدی جهت رفع مشکلات زیرساختی مدارس، باید به سلامت فرهنگی دانش‌آموزان توجه ویژه داشت و در اسرع وقت اقداماتی در این زمینه انجام شود.

 وی در پایان با درخواست از مسؤولان در رسیدگی به موقع به معضلات آموزش‌ و‌ پرورش و تشکر از زحمات رئیس آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان ماهشهر، خاطرنشان کرد: مسائل این اداره و سلامت علمی دانش‌آموزان شهرستان باید در الویت تمام برنامه‌های ما قرار گیرد و با همیاری یکدیگر در جهت ارتقای علمی و فرهنگی دانش‌آموزان گام برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.