باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم نتیجه برگزاری جشنواره های فرهنگی

دانا پالا، رییس دفتر کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران از چهارمین جشنواره انگور در محل دهکده ساحلی چی چست بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دانا پالا، رییس دفتر کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره انگور، با حضور در غرفه خبرنگاران و طی مصاحبه با آنها بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و خانواده ها می شود.

وی ایجاد چنین جشنواره هایی را فرصتی مناسب در راستای حفظ آداب و سنن گذشته مردمان این دیار عنوان کرد و گفت: افزایش اطلاعات عموم مردم در خصوص مراحل انگور، ونحوه کشت و نگهداری آن و آشنا کردن کردن جوانان با آیین و سنن در این جشنواره بسیار ستودنی است .

رییس دفتر کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران افزود: برگزاری جشنواره انگور در توسعه گردشگری و ایجاد زمینه های جذب سرمایه گذاری بسیار موثر و منجر به رونق و توسعه اقتصادی شهر و کشور می شود چرا که این جشنواره محصولات استان را بخوبی به نمایش گذاشت و این می تواند برای گسترش کشاورزی و صنعت اقتصاد فرصت مناسبی باشد.

وی در پایان افزود : این جشنواره از هر لحاظ بسیار عالی برگزار شده و از جشنواره هایی که در کشورهای اروپایی برگزار می شود بهتر و مناسب تر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.