ابراهیمی: باید 70 متر پرتاب کنم تا به لندن امیدوارباشم/فدراسیون یک مربی خوب برایم درنظر بگیرد

پرتابگر چکش کشورمان گفت: چنانچه در مسابقات آتی بتوانم رکوردی نزدیک به 70 متر داشته باشم ، می توانم سهمیه مسابقات جهانی 2017 لندن را کسب کنم.

پریناز ابراهیمی در خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: چهارسال است که پرتاب چکش را شروع کرده ام و رکورد آن را در اختیار دارم، اما تنها در یک مسابقه شرکت نکردم و امینه کشمیری رکورد را از من گرفت اما در سایر مسابقات قهرمانی کشور حدنصاب مطلوب را بدست آوردم و امیدوارم در مرحله نهایی لیگ باشگاه های کشور رکوردم را دوباره جابجا کنم.

وی افزود: هم اکنون بدون مربی اختصاصی و روی نظارت مادرم تمریناتم را پیگیری می کنم، با این شرایط تمرین کردن واقعا برایم دشوار است.

پرتابگر چکش کشورمان درباره  بحث قرارداد دو و میدانی کاران در رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: با وجود اینکه دو و میدانی جزو رشته های مدال آور در بازی های المپیک محسوب می شود اما متاسفانه ورزشکاران این رشته درآمد بالایی ندارند و وضعیت آنها اسفناک است و من به همین دلیل مجبورم در مسابقات لیگ شرکت کنم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چه خواسته هایی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی دارد، پاسخ داد: تنها خواسته ام از مسئولان فدراسیون دو و میدانی این است که از ورزشکاران این رشته بیشتر حمایت کنند تا دوندگان بتوانند در میادین بین المللی افتخارات خوبی را نصیب کشورمان کنند.

وی درخصوص برنامه های آتی خود افزود: در حال حاضر قصد دارم مرحله نهایی لیگ دو و میدانی را برگزار کنم، چنانچه در مسابقات آنی بتوانم رکوردی نزدیک به 77 متر داشته باشم ، می توانم سهمیه مسابقات جهانی 2017 لندن را کسب کنم.پس از آن با تمام توان، تمرکزم را روی مسابقات مهم آینده می گذارم،تا بتوانم برای کشورم مقام های خوبی را بدست آورم ،البته باید تاکید کنم تمام این ها مستلزم یک برنامه ریزی مدون و فراهم کردن امکانات لازم برای موفقیت یک ورزشکار است تا بتواند در میادین آسیایی و جهانی نتایج خوبی را کسب کند.

پرتابگر چکش کشورمان ادامه داد: متاسفانه در چند مسابقه اخیری که در مسابقات داخلی شرکت کرده ام رقیب جدی حضور نداشته که بتوانم خودم را به طور جدی آزمایش کنم و به تنهایی مسابقه ام را برگزار کرده ام.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: تنها درخواستم از رئیس فدراسیون این است که یک مربی خوب برایم در نظر بگیرد، کاوه موسوی کمک زیادی به من و سایر پرتابگر چکش آذربایجان غربی می کرد اما وی در حال حاضر مشغله زیادی دارد و به همین دلیل چندان نمی تواند تمرینات ما را زیر نظر بگیرد از فدراسیون می خواهم مربی در سطح کاوه موسوی برای ما انتخاب کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار