زمانی:

حمایت‌های ما همچنان از کادر فنی پا بر‌جاست / استقلال از بازی بعدی روزهای خوبی را رقم می‌زند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور حتم حمایت‌های ما همچنان از کادر فنی پا بر جا خواهد بود و کادر منصوریان تا به اینجا تلاش‌ها بسیاری داشته است.

حمایت‌های ما همچنان از کادر فنی پا بر‌جاست / استقلال از بازی بعدی روزهای خوبی را رقم می‌زندحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی‌اش از دربی هشتاد و سوم اظهار داشت: به نظر من استقلال در این دیدار که واقعا حقش برد بود به آن چیزی که استحقاقش بود نرسید و ا فرصت‌های زیادی داشتیم که باید برنده میدان می‌شدیم که این امر صورت نگرفت.

وی ادامه داد: بازی بسیار روان و با برنامه‌ای را از تیم نظاره‌گر بودیم و معتقدم این بازی آغاز استقلال برای موفقیت‌های بعدی است. امیدوارم از بازی آینده شاهد موقعیت‌های بسیاری از تیم باشیم و مطمئن باشید استقلال از روز سه‌شنبه روزهای خوبی را رقم خواهم زد و پیش بینی می‌کنم با اختلاف دو گل ذوب آهن را شکست داده و به برتری برسیم.

وی با تأکید بر حمایت از کادر فنی گفت: باید بگویم حمایت‌های ما همچنان از کادر فنی ادامه خواهد داشت و کادر رهبری منصوریان تا به اینجا تلاش‌های بسیاری داشته و هر چند که با بدشانسی‌هایی همراه بوده اما عملکرد خوبی داشته است و معتقدم اگر حتی 20 درصد شانس همراه کادر فنی بود الان می‌توانستیم با اختلاف پنج امتیاز در بالای جدول باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص سکوهای خالی استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی گفت: در هر صورت این موضوع باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی شده است بنابراین در نظر دارم این مسأله را در نشست بعدی هیئت مدیره مطرح تا نسبت به بررسی آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، کادر ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار