همدان؛

جمع‌خوانی کتاب " امیر عدالت و سکوت: حضرت علی (ع)"

به مناسبت عید غدیر جمع‌خوانی کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)» در بخش کودک کتابخانه مرکزی استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جمع‌خوانی کتاب رئیس کتابخانه مرکزی همدان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن بزرگترین عید مسلمانان (عید غدیر خم) بخش کودک کتابخانه مرکزی استان همدان اقدام به برگزاری جمع‌خوانی کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)» نوشته مهدی مراد حاصلی کرد.

سیده منصوره حسینی شعار گفت: هدف از جمع‌خوانی این کتاب بالا بردن مهارت‌های خواندن در جمع و ترویج خواندن، و همچنین آشنایی بیشتر با فرازهایی از زندگانی امیرالمومنین علی (علیه السلام) شناخت سیره عملی و اخلاقی آن حضرت و با تامل در زندگی ایشان و بررسی جایگاه این امام در احادیث و روایات می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه؛ این مراسم جمع‌خوانی و بلندخوانی با همکاری مربی و اعضای کلاس قصه‌گویی کتابخانه مرکزی و همچنین اعضای فعال کتابخانه مرکزی برگزار گردید، افزود: در این مراسم بخش ‌هایی از کتاب «امیر عدالت و سکوت :حضرت علی(علیه السلام)» نوشته مهدی مراد حاصل توسط کودکان قرائت شد.

وی ادامه داد: به منظور تمرکز هر چه بیشتر اعضاء در خصوص کتب قرائت شده، در پایان سوالاتی در خصوص متن خوانده شده از کودکان پرسیده ‌شد تا آن‌‌ها به نحو موثرتری در امر خواندن شریک شوند و در پایان به سه نفر از افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.