ایلام؛

ویژه برنامه فرهنگی همزمان باهفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران در خصوص تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان با اصحاب رسانه و خبرنگاران دهلران در محل دفتر فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توسعه، اعتلا و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام، پاسداری از آرمان های شهدا، ایجاد همبستگی و همدلی بین اقشار مختلف جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی از جمله مهمترین راهبردها و اهداف سپاه ناحیه دهلران می باشد.  

وی پیشرفت و پیشبرد فرهنگی جامعه و خود محوری در پایگاه ها در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با همکاری مردم و نهادها گام های ارزشمندی در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تعالی فرهنگ بسیجی را از مهمترین اولویت های پیش روی سپاه ناحیه دهلران دانست.  

سرهنگ آبدونی از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای محله در قالب آبروی کوچه- افتخار محله، رژه خودرویی و موتوری، نشست های بصیرتی، همایش پیاده روی خانوادگی، غباروبی مزار شهدا، از جمله ویژه برنامه های شاخص سپاه ناحیه دهلران در این هفته می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز تهاجم عراق به مرزهای شهرستان دهلران در اوایل جنگ تحمیلی، گرامیداشت مقاومت 18 روزه مردم دهلران و موسیان همزمان با هفته دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران خاطر نشان ساخت: در راستای محرومیت زدایی افتتاح چندین مساجد در سطح شهرستان و همچنین تحویل قطعی 16 باب واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مددجویان روستایی را در هفته دفاع مقدس را در دستور کار خواهیم داشت.









 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.