یاسوج؛

انتقال صنوف آلاینده در خارج از شهر یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون عمرانی استاندار از فرصت 45 روزه برای تامین زیرساخت واحدهای آلاینده در خارج از شهر یاسوج خبر داد .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه پیشتر صنف جوشکاران بواسطۀ آلاینگی صوتی زیاد به بیرون از محدودۀ شهری منتقل شد گفت: زمینۀ انتقال و استقرار صنوف آلومینیوم کاران و درود گران با ایجاد شهرک های مرتبط در دو منطقۀ شرف آباد به بیرون ازمحدودۀ شهر ظرف مدت45روز آینده فراهم می شود .

پژمان نیک اقبالی افزود: براساس برنامه ریزی کمیته های مربوطه صنف تعمیر کاران در مجاورت جاده ی کمر بندی اصفهان، درود گران و آلومینیوم کاران در منطقه مجاورت شرف آباد مستقر خواهند شد که نقش بسزایی در کاهش آلاینده ها وتامین رفاه عمومی خواهد داشت .

وی افزود براساس برنامه ی زمانبندی کار انتقال صنف عمده فروشان به منطقه ی نجف آباد در دستور کار قرار می گیرد که در روان سازی ترافیک موثر خواهدبود .

 وی از دستگاههای خدمات رسان خواست برای تامین زیر ساخت های مورد نیاز حداکثرظرف مدت 45 روز آینده تلاش کنند .

دراین نشست زارعی نماینده ی مردم  شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین رفاه شهروندان با انتقال واحدهای صنفی آلاینده مطالبه ی عمومی است از دستگاه های خدمات رسان خواست شرایط را در کمترین زمان ممکن برای استقرار صنوف الاینده فراهم کنند .

وی سامان دادن به وضعیت صنوف را آرزوی دیرینه شهروندان و مطالبه ایی مهم دانست و ابراز امید واری کرد با اتمام طرح های مطالعاتی، جذب اعتبارات مورد نیاز عملیات ساماندهی صنوف برای ایجاد نظم عمومی، جلوگیری از تراکم ترافیک، تسهیل در کنترل و بازرسی بازار و تسهیل در کار عرضه خدمات انجام می شود.

در این نشست تامین شرایط زیر ساختی در اولین گام برای حداقل 400 واحدصنفی ظرف مدت 45روز تاکید شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.