اهواز؛

اجرای نمایشنامه‌خوانی درهفته دفاع مقدس

سرپرست اداره ارشاد اسلامی اندیمشک ازاجرای نمایشنامه‌خوانی در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس بادعوت از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بازگیر، سرپرست اداره ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به اجرای برنامه نمایشنامه‌خوانی اولین همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اندیمشک برای نخستین‌بار اظهار کرد: این برنامه از روز چهارشنبه 31 شهریور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور هنرمندان چند شهرستان استان در این برنامه افزود: نمایشنامه خاک سبز نوشته حسین فدایی حسین به‌کارگردانی آرش کرم الهی از دزفول و نمایش خیابان کوچه خانه نوشته مهدی آشوغ به‌کارگردانی امین پورمند برنامه‌های روز اول خواهند بود.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه برنامه ها در روز اول مهرماه نیز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: اجرای نمایش شرجی به نویسندگی و کارگردانی رضا حویزاوی از سوسنگرد به زبان عربی، نمایشنامه بعضی از مردها سرباز به‌دنیا می‌آیند به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ و نمایشنامه father and son به نویسندگی و کارگردانی محمد کیخا اجرا به‌زبان انگلیسی از برنامه‌های این روز هستند.

بازگیر با اشاره به روز سوم این برنامه بیان داشت: در روز جمعه دوم مهرماه نمایشنامه میوه های بهشتی به نویسندگی و کارگردانی محمود بالویی از شوش، نمایشنامه عتیقه، نوشته پژمان شاهوردی و کارگردان میلاد بیگ پوریان و نمایشنامه جنگ که تمام شد بیدارم کن به نویسندگی و کارگردانی امیر خردمند از دزفول به اجرا در خواهند آمد.

وی با اشاره به برنامه‌های روز شنبه سوم مهرماه خاطرنشان کرد: نمایشنامه قصه شبنمی که چشم می‌بست و آغوش می‌گشود نوشته امیررضا کوهستانی و کارگردانی امین پورمند و نمایشنامه لطفا پوکه‌هایم را پس بدهید به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ در این روز انجام خواهد شد.

بازگیر در ادامه با اشاره به برنامه‌های روز پایانی این رویداد افزود: نمایشنامه به موازات نوشته امین آبان و کارگردانی امین پورمند، نمایشنامه ربابه در رباب به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی و نمایشنامه گل‌زخم نوشته سید صادق فاضلی در پایان اجرا خواهند شد.

وی گفت: اجرای برنامه‌های شعرخوانی و داستان‌خوانی با موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست و اجرای برنامه خاطره‌گویی با دعوت رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ویژه برنامه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.