قزوین؛

برنامه های عید سعید غدیر خم در صدای و سیما مرکز قزوین

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی با عنوان عید ولایت در روز عید غدیر خم در شبکه قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فرگفت : این ویژه برنامه ها با هدف معرفت افزایی درباره واقعه غدیر خم در تاریخ اسلام، بسترهای شکل گیری واقعه غدیر خم و جانشینی پیامبر(ص) و همچنین تبیین سنت های شیعیان در این روز از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شود.

وی افزود:در بخش کارشناسی این برنامه ها واقعه‌ي غدير خم به عنوان نقطه عطفي در تاريخ اسلام و تشيع معرفي و جايگاه امامت و ولايت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) بر اساس مستندات روایی و قرآن برای مخاطبان تشريح مي‌شود.

به گفته ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ، برنامه های عيد ولایت شامل بخش‌هاي مختلفي همچون گزارش مردمي، گفتگوي كارشناسي، مداحی، شعرخوانی در مدح و منقبت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) و مسابقه ی رادیویی و تلویزیونی است.

معصومی فرخاطر نشان کرد: برنامه ی رادیویی عید ولایت در صبح روز عید ساعت 10:30 و ویژه برنامه ی تلویزیونی عید غدیر خم هم در صبح روز عید غدیر از ساعت 9 به مدت 90 دقیقه از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.