رشـت؛

اختصاص اعتبار کامل برای ساخت تونل رفت و برگشت آزاد راه

برای تکمیل طولانی ترین تونل آزاد راه رشت- قزوین اعتبار 100 درصدی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از بخش باقی مانده آزاد راه رشت –قزوین در رودبار از اختصاص اعتبار کامل برای ساخت و تکمیل تونل رفت و برگشت خبر داد.

دکتر محمد باقر نوبخت افزود : با توجه به مجموعه فعالیتهای مشاور پیمانکار و ناظران این تونل زوجی تا 3 ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون رییس جمهور در حاشیه این بازدید احداث پل ها و تکمیل تونل ها را مهمترین بخش باقی مانده آزاد راه رشت- قزوین دانست و افزود: تونل رفت و برگشت آزاد راه یکی از طولانی ترین تونل های کشور است که در دست ساخت و بر اساس توافق های انجام شده سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این طرح اعتبار کامل اختصاص خواهد یافت.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تخصیص این اعتبار پیش بینی می شود تونل زوجی آزاد راه رشت – قزوین تا 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.

دکتر محمد باقر نوبخت همچنین در خصوص قطعه 8 کیلومتری باقی مانده آزاد راه رشت – قزوین گفت: این بخش باقی مانده امسال آماده نمی شود اما سعی خواهیم کرد با تلاش و برنامه ریزی، این طرح را سال آینده به اتمام برسانیم.

سید اسماعیل میر غضنفری فرماندار رودبار هم در این بازدید با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان از معاون رییس جمهور خواست برای رفع مشکلات بخش های آب،آموزش و بهداشت این شهرستان اعتبارات بیشتری در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.