قم؛

جشن بزرگ «میثاق با ولایت» در قم برگزار می‌شود

رونمایی از لوگوی کانون فرهنگی هنری آسمان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مرتضوی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

به گزارش گروه استان های اشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسئول کانون فرهنگی هنری آسمان  گفت: به مناسبت عید غدیر خم جشن بزرگ «میثاق با ولایت» ویژه مهاجرین به همت کانون فرهنگی هنری آسمان در قم برگزار می‌شود.
 
اسحاق زاده اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری آسمان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی ویژه مهاجرین به ویژه مهاجرین افغانستانی برگزار می‌کند، از جمله مراسم جشن «میثاق با ولایت» ویژه مهاجرین افغانستانی در روز عید غدیر خم (مصادف با 30 شهریور) ساعت 16 در مسجد و حسینیه اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
 
وی، اجرای نمایشنامه، مسابقه، پخش نماهنگ، مولودی خوانی و تواشیح را از جمله برنامه‌های این مراسم ذکر کرد و گفت: در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی، نماینده رهبری در افغانستان به سخنرانی می‌پردازد.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری آسمان افزود: در جشن میثاق با ولایت به اسامی علی، مرتضی و حیدر هدایایی به رسم یادبود اهداء می‌شود، همچنین در این مراسم، از آرم و لوگوی کانون فرهنگی هنری آسمان رونمایی می‌شود.
 
اسحاق زاده با بیان این که به 3 نفر از حاضرین در این مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می‌شود، یادآور شد: جشن بزرگ میثاق با ولایت در روز سه شنبه (30 شهریور) ساعت 16 الی 18 در مسجد و حسینیه اهل بیت (علیهم السلام) واقع در ابتدای 45 متری عمار یاسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، برگزاری ، جشن ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار