از تلاش کریمی برای صدرنشینی تا دربی مسی ها

امروز تیم های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال با برگزاری 9 دیدار به مصاف هم می روند.

از تلاش کریمی برای صدرنشینی تا دربی مسی هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی دیگر 9 بازی برگزار می شود و 18 تیم به مصاف هم خواهند رفت.
فولادیزد - خونه به خونه مازندران

میانه جدولی ها 

فولاد یزد هم چنان در حسرت پیروزی است به خصوص بعد از شکست سنگینی که در برابر تیم مس در رفسنجان متحمل شد، بنابراین این تیم همه هم و غم خود را بکار می گیرد که خونه به خونه را با شکست بدرقه کند.

در آنسوی میدان خونه به خونه هنوز نتوانسته خود را به صورت یک مدعی جدی در بازی ها مطرح کند، با این حال مسئولان تیم بر این عقیده اند این بازی فرصت خوبی است تا با کسب سه امتیاز به سمت رده های بالای جدول گام بردارد. این بازی از آن دسته از بازی هایی است که در فقر تماشاگر برگزار می شود چون یزدی ها امیدی به فولادی ندارند!

نساجی مازندران - خیبرخرم‌آباد

تیم بدون مربی

برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام است چرا که خیبر عنوان کرده بود به دلیل مشکلات مالی نمی تواند در قائمشهر حاضر شود. در صورت برگزاری این دیدار نساجی فرصت خوبی خواهد داشت تا با کسب سه امتیاز رفته رفته به سوی مدعی شدن گام بردارد. خیبر این فصل صلابت فصل گذشته را ندارد و حتی در بازی های خانگی هم به راحتی مغلوب می شود. شاید بیشتر این مشکلات به خاطر مسائل مالی باشد چون تیمی که دغدغه مالی داشته باشد نمی تواند روی فوتبال و در نهایت نتیجه گیری زوم کند و این قابل درک است.

راه‌آهن یزدان - استقلال اهواز

راه آهن با وجود مشکلات مالی در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته است بطوری که اگر این بازی را به سود خود به پایان ببرد به تیم های بالانشین نزدیک تر خواهد شد. اگر چه حریف استقلال اهواز است و تا اکنون برد نداشته اما پیروزی در این دیدار آسان به دست نخواهد آمد به خصوص که استقلال اهواز تا کنون ارائه گر بازی تهاجمی بوده است. از سویی این بازی را هم تهاجمی آغاز خواهد کرد تا در نهایت به اولین پیروزی خود دست یابد. به نظر می رسد با توجه به انگیزه های دو تیم برای ارایه بازی تهاجمی فوتبال خوبی را شاهد باشیم.

مس کرمان- مس رفسنجان

دربی مسی ها

دربی کرمان در شرایطی برگزار می شود که مس کرمان تا اکنون برد نداشته اما مس رفسنجان در هفته ششم به اولین پیروزی خود دست یافت و به نوعی از بحران خارج شد. هر دو تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد چون آن قدر امتیاز از دست داده اند که از کورس قهرمانی باز مانده اند. به خصوص مس کرمان که رکوردار تساوی ها در این فصل از بازی ها است. طبیعتا اگر مس کرمان پیروز از میدان خارج نشود تماشاگران دوباره با سر دادن شعارهایی ابراز ناراحتی خواهند کرد و این البته فشار روحی و روانی برای مس آزار دهنده است.

سپیدرود رشت- آلومینیوم اراک 

رسیدن به بالا جدول

این بازی از جمله بازی های 6 امتیازی هفته هفتم است. سپیدورد تا به این جای کار همانند تیم های مدعی عمل کرده هر چند که در حضور تیم های بزرگ و متمول کسی از این تیم انتظار صعود به لیگ برتر ندارد. در آنسوی میدان آلومینیوم اراک شرایط بهتری را تجربه می کند. هم در بعد مالی و هم در بعد فنی. دست داوود مهابادی برای تغییر تاکتیک باز است و این کمک می کند که آلومینیوم اراک در بازی های بیرون از خانه هم دست پر میدان را ترک کند. برای این دو تیم مدعی پیروزی خیلی بهتر از تساوی است و تساوی دیگر مدعیان را خوشحال خواهد کرد.

گل‌گهر سیرجان - ملوان بندرانزلی

فرار مایلی کهن از سیرجان

طبیعتا نبرد تیمی که 12 امتیاز کسب کرده با تیمی که 11 امتیاز به دست آورده جذاب و تماشایی خواهد بود. گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی.

به نظر می رسد وینگو دیگر موافق ارائه بازی احتیاطی نیست و بیشتر از گذشته دست به ریسک می زند. هم اکنون گل گهر بعد از تیم اکسین البرز تهاجمی ترین تیم دسته اولی است و این نشان می دهد خط دفاعی ملوان روز پرفشار را پشت سر خواهد گذاشت. ملوان در ترکیب بازیکنان جوانی دارد مثل حسین شنانی که هر لحظه ممکن است نتیجه بازی را تغییر دهند حتی در لحظه ای که داور می خواهد در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد.

اکسین البرز - بادران تهران

تلاش برای صدرنشینی

این بازی هم یکی از بازی های حساس هفته هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است به این دلیل که اکسین البرز در صدر جدول قرار دارد و بادران هم با وجود قرار داشتن در رتبه هشتم جدول تنها سه امتیاز عقب است. سه امتیازی که با پیروزی در این دیدار جبران خواهد شد. مهمتر از این بازی جدال فیروز کریمی و اکبر میثاقیان روی نیمکت ذخیره ها است. 2 مربی ای که تا اکنون تیم های متعددی را از دسته پایین تر به دسته بالاتر رهنمون کرده اند و جالب اینکه آخرین قهرمانی تیم باشگاهی در فوتبال آسیا با هدایت فیروز کریمی به دست آمده است.

ایرانجوان بوشهر- فجرسپاسی شیراز

جنگ فوتبالی ها

ایرانجوان بوشهر هفته پیش شکست سختی را در برابر گل گهر سیرجان متحمل شد. بد ببین ترین طرفدار ایرانجوان هم پیش بینی نمی کرد در این بازی گل گهر سه بار به گل برسد بی آنکه گلی دریافت کند. به هر صورت نتیجه این بازی ثبت شده است و فکر کردن به آن دردی را دوا نخواهد کرد. تنها در صورت پیروزی در بازی با فجر سپاسی شیراز این شکست کمرنگ خواهد شد. در آنسوی میدان فجر سپاسی تا به همین جای کار امتیازات زیادی را از دست داده و اگر قرار به تدوام این روند باشد بی شک به دسته دوم سقوط خواهد کرد. به عنوان یکی از سه تیم.

نفت مسجدسلیمان - پارس جنوبی جم

نبرد پولدار ها

کسب سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم سخت است. چرا که نفت مسجد سلیمان در برابر تیمی بازی می کند که بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و از سویی پارس جنوبی جم در خانه تیمی به میدان می رود که ارائه گر بازی تهاجمی است و می خواهد تحت هر شرایطی پیروز از میدان خارج شود. شکست در این دیدار از ارزش های فنی هیچ یک از دو تیم کم نمی کند. خوبی این دو تیم ارایه بازی تهاجمی است و این نمایش به سود فوتبال باشگاهی است و به هر دو تیم کمک می کند به اهداف خود نزدیک تر شوند. اصل در هر لیگی ارایه بازی هدفمند و نتیجه گرا است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار