آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنوز کسی از من نپرسیده از شهرداری ملک گرفته ام یا خیر?

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نامه ای که در آن از برخی افراد در مورد دریافت املاک از شهرداری سوال شده بود گفت: هنوز هیچ دستگاهی از من توضیح نواسته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه است که موضوع واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر مطرح شده است.

ماجرا از جایی آغاز شد که یکی از کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای که به شهرداری ارسال کرده، از تعدادی مدیران شهری و اعضای شورا سوال کرده که آیا از شهرداری تهران ملک دریافت کرده اند یا خیر.

در این میان اما این نامه و سوال که قرار بوده به دست افرادی که نامشان در نامه آورده شده برسد ولی این اتفاق رخ نداده است.

آنچنان که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تأکید کرد: من از اعضا سوال کردم و هیچ یک این نامه را ندیده اند، حتی خانم آباد که قرار بوده سوال از او پرسیده شود.

حال معصومه آباد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان تأکید کرد: هرگز نامه از سوی سازمان بازرسی به دست من نرسید و از آقایان قالیباف و چمران هم که سوال کردم آنها نیز نامه را ندیده بودند.

وی افزود: در حقیقت این نامه سوالی بوده که یک کارشناس از افرادی که نامشان مطرح شده پرسیده اما نکته جالب اینجاست که این نامه هرگز به دست من نرسید.

این عضو شورای شهر تهران در خصوص حاشیه های بوجود امده پیرامون این نامه و درخواست ورود از دستگاههای نظارتی گفت: هنوز هیچ دستگاهی از من توضیح در مورد واگذاری املاک شهرداری نخواسته است.

وی گفت: خبری منتشر شد که نام من در ان به عنوان کسی که املاک از شهرداری گرفته مطرح شده است اما تا این لحظه هیچ نهاد و دستگاهی در این مورد از من توضیح نخواسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار