واکنش رضا کیانیان به مخالفت برخی افراد از حمایت از دریاچه ارومیه +اینستاپست

رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مخالفت عده‌ای از افراد در اجرای طرح جمع‌آوری یک میلیون امضا برای حمایت از دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون از جمله چهره‌های سرشناس حامی کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» است. این کمپین قصد دارد با جمع آوری یک میلیون امضا توجه جهانی را به وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه جلب کند.
پس از راه‌اندازی این کمپین، عده ای ساز مخالف خود را نسبت به این موضوع کوک کردند. در همین راستا رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مخالفت عده ای از افراد در جمع آوری یک میلیون امضا برای حیات دریاچه ارومیه واکنش نشان داد.

کیانیان نوشت:
سلام اول هفته 
"بعضی از همراهان من رو یاد اون شخصیت کارتن گالیور می اندازند که در برابر هر اتفاقی می گفت: «من مى دوووونم ...نه ! نمی شه! من می .... دونم! »الان هم من و شما هر کاری می کنیم مى گويند: « نمی شه ..!فایده ای نداره..!ممکن نیست!.. خب بعدش چی!.... و......»من می گويم : «هیچ تلاشی بی ثمر نخواهدبود !». آن ها می گويند:«هر تلاشی بی ثمر است!». هیچ کاری نمی کنند و بقیه را هم از کارهايشان نا امید می کنند... شده اند خدمتگزار بی جیره و مواجب دشمن خودشان !
من اگر با کاری مخالفم..! در برابرش با کاری موافقم.آن ها اصلاً با کار کردن مخالف هستند!به هر حال باید قدمی برداشت! کاری کرد! هر چند کوچک! جمع شدن یک میلیون امضا کار کوچکی نیست. یک میلیون نفرهمصدا ؛ فریاد بزرگی ست.
و اتفاقات خوبی خواهد افتاد! من اميدوارم ...! خداوند یاور ماست.بی عملی و نا امیدی ، کمک به تفکری ست که دریاچه ها و تالاب های ایران را می خشکاند !


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار