کری‌خوانی هنرمندان در "شهرآورد هشتاد و سوم"/ از فرزاد فرزین تا حمید عسگری؛ این بازی برنده‌ای خواهد داشت؟

تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون 82 بار به مصاف هم رفتند و هربار تنور کری‌خوانی‌های هر دو تیم حتی در میان هنرمندان بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون 82 بار به مصاف هم رفتند. این دو تیم طرفداران زیادی دارند که برای این بازی کری‌خوانی‌های سنتی خود را دارند. به همین بهانه در بین هنرمندان با برخی طرفداران آبی و قرمز مصاحبه داشتیم که در ادامه می‌خوانید:


فرزاد فرزین: قلبا دوست دارم پرسپولیس 2-0 برنده بازی شود

فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شهرآورد امروز گفت: نتیجه بازی شهرآورد به شرایط فعلی جدول رده بندی ارتباطی ندارد. با توجه به حساسیت بازی احتمال هر نتیجه‌ای هست.

خواننده تیتراژ «ماه عسل» در خصوص اینکه آیا هوادارن فوتبال با سینما و موسیقی قابل مقایسه اند؛ اظهار داشت: به نظرم قابل مقایسه نیستند؛ چراکه طیف هواداران فوتبال خیلی بیشتر است. در ضمن جنسیت هواداری سینما یا موسیقی با فوتبال متفاوت است.

وی در خصوص خاطره خود از دربی اظهار داشت: برد 3-2 با گل های ایمون زاید و بازی آخر جزو خاطره های خوب من از شهرآورد است.

وی ادامه داد: بازی جمعه را با دوستانم در خانه می بینم. کلا دیدن فوتبال بخصوص شهرآورد در خانه برایم حس و حال دیگری دارد.

فرزین در خصوص پیش بینی خود از نتیجه شهرآورد جمعه عنوان کرد: نتیجه بازی به نظر من صفر صفر یا یک یک می شود اما قلبا دوست دارم پرسپولیس 2-0 برنده بازی شود.
 

شهرزاد کمال‌زاده: به نظرم بازی 2-1 به نفع استقلال می‌شود

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شهرآورد امروز گفت: امیدوارم بازی بدون حاشیه، توهین و دوستانه‌ای باشد و یک شهرآورد بدون تنش عصبی را ببینیم .
 
وی ادامه داد: هر تیمی که تمرین خوبی داشته موفق می شود. امیدوارم حق به حق‌دار برسد به نظرم بازی 2-1 به نفع استقلال می‌شود.
 
بازیگر سریال «نیاز» عنوان کرد: تماشاگرانی که به استادیوم می روند احترام به یکدیگر را در اولویت قرار دهند. از طرفی اگر فضای ورزشگاه‌ها خوب شود، خانم‌ها هم می توانند به استادیوم بروند.


فریبا نادری: بازی استقلال و پرسپولیس اصلا قابل پیش بینی نیست

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون هم در خصوص بازی استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم بهترین حرکت در بازی روز جمعه این است که هواداران، تیم مقابل و خانواده آنها را زیر سوال نبرند. بیشتر به تشویق تیم خود بپردازند.
 
وی ادامه داد: درست است که تیم پرسپولیس در رده بالاتر قرار دارد اما همیشه در طول این سال ها شاهد بالا و پایین جدول بودیم. فصل پیش استقلال در رده اول قرار داشت.
 
نادری در خصوص هواداران عنوان کرد: هواداران باید به تیم‌ها روحیه بدهند تا شاهد بازی جذاب و بی حاشیه‌ای باشیم.


عبدالله‌روا: امیدوارم بازی پرگلی شود
 
عبدالله روا مجری تلویزیون در خصوص دربی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم اگر گل اول زود زده شود، بازی پر گل خواهد شد. از طرفی نتیجه خیلی به جدول رده بندی ربط ندارد.
 
وی در خصوص مقایسه هوادارن فوتبال با سینما و موسیقی اظهار داشت :شاید از جهاتی قابل مقایسه باشند؛ چرا که فوتبالیست‌ها در این سطح، آرتیست‌های بزرگی هستند که میلیونها طرفدار و مخالف دارند. آنها هربار در لوکیشن ثابت یک فیلم جدید ومتفاوت می سازند. براساس سناریویی که همزمان با نمایش فیلم نوشته می‌شود. بازیکنان و بازیگران می‌توانند حس های مشابهی را در دل ما به وجود بیاورند.
 
مجری برنامه شیدایی درباره بهترین خاطره خود از شهرآورد بیان کرد: برای من ده دقیقه بازی که با گل‌های ایمون زاید ۳-۲ شد، خیلی هیجان انگیز بود اما متاسفانه فکر میکنم بازی امروز 0 - 0مساوی می‌شود.


دربی از آن بازی هایی است که همه سورپرایز خواهند شد
 
حمید عسگری خواننده پاپ هم در خصوص بازی شهرآورد گفت: در شرایط منطقی وضعیت یا اوضاع پرسپولیس بهتر است؛ اما نکته مهم این است که فوتبال ورزش بی رحمی است. شرایط و جایگاه مهم نیست و شرایط بازی دربی متفاوت خواهد بود.
 
وی ادامه داد: نتیجه بازی این دو تیم را در شرایط فعلی نمی توانم پیش‌بینی کنم. از آن بازی هایی است که همه سورپرایز خواهند شد.
 
خواننده سریال «دختران حوا» در خصوص مقایسه هواداران فوتبال با سینما و موسیقی عنوان کرد: فوتبال جالب ترین پدیده روز دنیاست. علاقه شخصی من موسیقی است اما در دنیا فوتبال فراگیرترین و مهمترین سرگرمی معرفی شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: بازی جمعه را در خانه میبینم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و مردم از دربی لذت ببرند.


برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی شهرآورد گفت: به نظرم بازی مساوی می‌شود. شایدم پرسپولیس یک گل بیشتر بزند. امیدوارم اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد. 

وی درباره مقایسه هواداران فوتبال با سینما اظهار داشت: واقعا غیر قابل مقایسه است. بالاخره یکسری از افراد از بچگی طرفدار فوتبال و رنگ خاصی می‌شوند. امیدوارم هواداران هوای یکدیگر را داشته باشند.

پاکدل عنوان کرد: بازی جمعه را در خانه می‌بینم. امیدوارم بازی خوبی  را شاهد باشیم. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس (رنگ قرمز، عشق، آتش و خون) دارم.



گزارش از الهام قبادی


انتهای پیام/



کامبیز دیرباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار